Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasiko joku jo sinun tai teidän juhannuksen? Miten?

Vierailija
25.06.2021 |

Huonotuulinen ihminen tuli ovesta sisään ja myrkytti tunnelman omilla ongelmillaan... Oli tunnin ja lähti jo ovet paukkuen. Jäi paha mieli.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pilannut. Miesystävä tuli yllättäen kylään. Tuli hyvä mieli.

Vierailija
2/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä mistä tuo hemmetin moottorin pörinä kuuluu. Mietin kuuluuko täältä mihin ei pitäisi kellään huviajelijalla olla asiaa, vai onko ne naapurissa laittaneet peltoauton tällä kertaa. Tai piha-auton paremminkin kun hyrrää jossain lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES PILASI! MIEHET PILAA AINA KAIKEN!

Vierailija
4/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pilannut. Normi juhannus. Peruselämää  kulissiliitossa. 

Vierailija
5/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä ja koiralla hirveät hot spotit kaulassa:( Ei auta muu kun miehen lähteä ajamaan sadankilsan päähän hakemaan lääkkeitä. Jäävät koiran kanssa kaupunkiin yöksi. Onneksi alkoi lomat niin ei harmita niin paljoa.

Vierailija
6/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei kutsunut juhliin. Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
7/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka on tehnyt taas kaikkensa pilatakseen tunnelman, jatkuvaa vit*uilua joka asiasta, mökötystä, en ymmärrä mikä vit#u sitä vaivaa, ihan samat kuviot jouluna, synttäreillä, illanistujaisissa ym. Pilaa ihan kaiken.

Nyttenkin normi viikonloppu meillä, ei mitään erikoista ja silti pitää olla naamanorsunvi - tulla.

Lähdettiin sitten lasten kanssa rannalle koko päiväksi.

Tekisi mieli käydä hukuttamassa se tuonne järveen yöllä.

Vierailija
8/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä varasti tiskiharjan.

Vierailija
9/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasin itse omani. Tulin kipeäksi.

Vierailija
10/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää tehdä väärin ja vielä samaa asiaa ja sanonut miten voisi asian tehdä oikein niin ei voi kun ei voi mitenkään kysyä ja nyt sitten lähettelee jotain viestejä joita ei pysty lukemaan aina pitää tahallaan tehdä.

Vierailija
11/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puhelu alkoi masentaa kun hän viettää kuulemma niin huikeeta juhannusta. Itse oon yksin kotona ja tuntui että hän vain nautti siitä miten hänen juhannus on parempi hänen mielestään kuin minun.

Vierailija
12/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin jo etukäteen huolta että kukaan ei pääse pilaamaan juhannusta. Lähdettiin oman perheen kanssa Holiday club Saimaalle ja sukulaiset juo kännejä keskenään toisella puolella Suomea. Keksin tämän useampi vuosi sitten kun oli ollut useampi kamala juhannus peräkkäin sukulaisten haukuttavana ja arvosteltavana. Onneksi mies ei laita vastaan kun itse varaan ja maksan reissun ja teinit lähtee minne vaan kun pääsee uimaan ja saa pizzaa juhannusruuaksi.

Vierailija
13/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pilannut jo monta Jussia tällä palstalla, olis edes sen laiturin pessyt.

Vierailija
14/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden vasta huomenna mökille ja nyt olen kotona kuin minä tahansa iltana. Katsoin just kun naapurin lapsi lähti kaupungin työntekijän kyytiin eli ilmeisesti huostaanotettiin? :/ tää nyt vähän surettaa.

Vierailija
15/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta juhannus tai muu menee pilalle niin eiköhän sillä ole eniten tekemistä mun itteni kanssa. Siis ite pilaan juhannukseni jos joku sen tekee.

Vierailija
16/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat. Kyllä oli taas niin kireetä porukkaa ja asiakaspalvelijaan piti sitten se paha mieli purkaa. Onnistuivat, kyyneleitä nieleskelin. 

Vierailija
17/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, helvetin kivulias munasarjakysta. :( Nyt istun sitten yksin kaupungissa, eikä Woltistakaan juuri mitkään ravintolat toimita koko viikonloppuna, kun eivät ole auki.

Vierailija
18/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin jo etukäteen huolta että kukaan ei pääse pilaamaan juhannusta. Lähdettiin oman perheen kanssa Holiday club Saimaalle ja sukulaiset juo kännejä keskenään toisella puolella Suomea. Keksin tämän useampi vuosi sitten kun oli ollut useampi kamala juhannus peräkkäin sukulaisten haukuttavana ja arvosteltavana. Onneksi mies ei laita vastaan kun itse varaan ja maksan reissun ja teinit lähtee minne vaan kun pääsee uimaan ja saa pizzaa juhannusruuaksi.

Kuulostaapa kivalta. Onko siellä paljon ihmisiä näin juhannuksen aikana, vai tavanomaista rauhallisempaa?

Vierailija
19/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pilasin ite juhannukseni. Ei kukaan muu käskenyt mua olemaan veemäisellä tuulella, koko päivän vaan potuttanut. Ja asun yksin. Onneksi on kohta juhannus ohi.

Vierailija
20/27 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, helvetin kivulias munasarjakysta. :( Nyt istun sitten yksin kaupungissa, eikä Woltistakaan juuri mitkään ravintolat toimita koko viikonloppuna, kun eivät ole auki.

Tsemppiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi