En ikinä pystyisi yhden illan juttuihin
Vähän kadehdinkin heitä jotka pystyvät. Joskus leikittelin ajatuksella, että voisin. En vaan voi.
Ehkä en häviä mitään
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tästä teoria.
Jos testosteronitaso on alhaalla, ei halua yhden illan juttuja.Jos taas se on korkealla (suhteessa estrogeeniin), haluaa.
ihminen on kone, joka toimii hormoniensa ohjaamalla tavalla.
Minulla on ollut testot korkealla.
T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tästä teoria.
Jos testosteronitaso on alhaalla, ei halua yhden illan juttuja.Jos taas se on korkealla (suhteessa estrogeeniin), haluaa.
Minulla on ollut testot korkealla.
T: nainen
joten?
En minäkään halua, en koe menettäneeni mitään/m 60v
Minä pitkästä liitosta erottuani innostuin, että vihdoin pääsen toteuttamaan seksuaalista puoltani. Minulla oli vuosia jos vaikka mitä fantasioita, kun taas ex-mies halusi seksiä kerra kuussa ja silloinkin pikainen sutaisu.
Minulle seksi ei ole kytköksissä "romantiikkakeskuksen" kanssa, voin kyllä harrastaa sitä ilman syvempiä yhteyksiä. Ainoa ongelma oli, että niissä muutamassa irtojutussa seksi oli ihan luokattoman huonoa. En tiedä, yritin valikoida niitä kuuluisia "panomiehiä" jotka eivät jäisi lahkeeseen roikkumaan, mutta riettaista puheista huolimatta sain ristikseni erektiovaikeuksista kärsiviä nylkyttäjiä jotka sitten mourusivat oveni takana jälkikäteen kiusaksi asti.
Minusta ne ovat paljon helpompia kuin ns oikeat suhteet, mutta olenkin läheisyys- ja sitoutumiskammoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tästä teoria.
Ja kellään ei ole tähän mitään lisättävää. Minkäs teet, näin se on.
Mulla sama kokemus, että miehet ei pysty yhden illan suhteisiin. Täytyy varoa ettei anna oikeita yhteystietoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kokemus, että miehet ei pysty yhden illan suhteisiin. Täytyy varoa ettei anna oikeita yhteystietoja.
Mies jolla ei ole sosiaalisen media tilejä on varma valinta yhden illan panoksi.
Mä kokeilin kerran. Siitä on jo kymmenen vuotta ja vieläkin inhottaa.
En pysty minäkään. Enkä huoli kumppaniksi miestä, joka pystyy.
Olen pannut tällä viikolla 4 tinder matchin kanssa...
JA taas tällänen mouruaminen täällä, Eikö ole Muuta Elämässä tärkeää kuin seksi ?
Nuorempana pystyin, kun oli pakko saada seksiä. Mutta ei niistä mikään hyvä olo tullut. Ihan kuin olisin ollut vain nukke, joka miellytti miehiä.
Nykyään vaadin enemmän. Tämä ei taas sovi monellekaan miehelle.
Mulla on tästä teoria.
Jos testosteronitaso on alhaalla, ei halua yhden illan juttuja.
Jos taas se on korkealla (suhteessa estrogeeniin), haluaa.