Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä käyttäytyy agressiivisesti kotimme irtaimistoa kohtaan.

Vierailija
22.06.2014 |

Jos tyttöystäväni (23v) vahingossa esimerkiksi satuttaa polvensa pöydänkulmaan, saattaa hän lyödä/potkaista pöytää tai jotain lähellä olevaa esinettä vihaisena. Onko tämä normaalia ? 

Esimerkiksi juuri äsken kun hän avasi siivouskaapin ja harja tippui hänen päähänsä, paiskasi hän harjan täysiä lattiaan ja löi kaapin kovaa kiinni. Kerran meni lipaston laatikko rikki kun löi sitä.

Hän ei koskaan lyö tai käyttäydy agressiivisesti minua kohtaan mutta itse koen käyttäytymisen pelottavana/turhana/lapsellisena/vittumaisena. Mitä järkeä rikkoa omaa kotia? Auttaako se siihen kipuun? Vaahtoanko turhaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin reagoin joskus noin, lähinnä kai siksi että oma kömpelyys nolottaa, joten se pitää "kostaa" jollekin. Eh.

Vierailija
2/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täysin normaalia. omaa pahaa oloaan se purkaa. tullee joskus esille vielä pahemmassa muodossa... vaikka sopiva riita keskenänne niin saat väistellä ruukkuja ja lautasia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaahtoa turhaan. 23 vuotiaan täytyy pystyä hillitsemään itsensä. Lapsellista raivota noin.

Vierailija
4/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka niska-perseotteella pihalle ja ovet säppiin

Vierailija
5/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan normaalia. Koeta saada hänet tajuamaan tilanne / etsimään apua.

Vierailija
6/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista :) kiva että olette samaa mieltä

Vierailija
7/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla lesbo? kotiväkivalta on yleistä naisparien keskuudessa

Vierailija
8/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele ja kerro omista tunteistasi tuohon liittyen. Voi olla että vain jäänyt tapa, todennäköisesti myös lapsuudenkodissa äiti tai isä tehnyt noin, niin oppinut käyttäytymään noin. Voi olla vaikea kitkeä tapaa, mutta jos tiedostaa että tuo ei sinulle sovi, voinee muuttua.

Vierailija
9/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä itse 23 vuotias mies. kävin armeijan, tykkään aseista ja tykkään pelata väkivaltaisia tietokonepelejä. oikeassa elämässä tapahtuvasta väkivallasta/agressiivisuudesta en vain satu pitämään, varsinkaan omassa kodissa tulevan vaimoni toimesta.

Vierailija
10/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan joskus itsekin tuskastuessani sanoa prkl ja löydä nyrkillä työpöytään. Kyseessä silloin esimerkiksi kun raivostun Wordin automaattisiin toimintoihin. Minulla tosin kohdentuu erityisesti MS Office -raivona. Muuten en jaksa riehua.

Vierailija
11/11 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku pielessä jos riehuu noin. Itseäni kun mietin, niin paiskon "tielleni tulevia" (siis esim. leivontakulhot tulee kaapista niskaan) tavaroita kun suututtaa, väsyttää ja vituttaa muutenkin ja tulee tunne ettei mikään onnistu. Jos joku jatkuvasti olisi noin ärtyisä jopa huonekaluille, yrittäisin varoen kysellä onko hänellä jotenkin ahdistunut olo, stressiä tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi