Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan amiksen nuorisopuolelta vaihtaa aikuispuolelle?

Vierailija
22.06.2014 |

Ihan ekaks, ei kiinnosta vaikka pidätte amiksia tyhminä.

Hain amikseen nuorisopuolelle, vai mikä se oikee nimitys onkaan, ja nyt aloin mietiskelemään raha-asioita ja muutenkin, ja aikuispuoli kuulostais paljon houkuttelevammalta. Pitääkö mun hakea uudessa haussa uudestaan aikuispuolelle, vai onko kenelläkään kokemusta että voisin suoraa vaihtaa sinne?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Aikuispuolella on tietyt vaatimukset (Ei sinne ketä tahansa yläasteen juuri päättäneet oteta!), esimerkiksi mitä kouluja jo alla..

Vierailija
2/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh, sitä se on!!!!!!

T. Nuori, joka kunnialla käynyt koulut lukiota yms myöden huonoilla rahoilla, eikä vanhemmat auttaneet yhtään taloudellisesti, nalkuttivat sen minkä kerkesin ja minä paiskin töitä leivän eteen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaako mennä töihin, niin ne muutkin tekee!!!

T. Nuori nainen

Vierailija
4/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa palstalaiset: ei mitään apua ei ruokakoria ei mitään. Eivät viitsinyt tulla edes käymään luonani. Asuin siis omilla, koska opintojen perässä piti lähteä isoon kaupunkiin. Ihme vellihousuja jotkut ihmiset..

T. Se nuori edelleen

Vierailija
5/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkuja töihin menolla, hah?! Säälittävää.

Vierailija
6/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkees, "nuori nainen"

Vierailija
7/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ap ikäsi/ muuta taustaa. Kaikkia ei tosiaan lähdetä Aikuiskoulutuksen puolelle siirtämään.

Vierailija
8/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:46"]Ota lääkkees, "nuori nainen"

[/quote]

Ap on minustakin hieman vellihousu, mene töihin niin saatat ansaita.. Niin muutkin käy duunissa kuule, oli koulua tai ei.

T. Nainen 30w

Vierailija
9/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu ap! :)

t. 2.

Vierailija
10/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa nuorta naista? :D oon mäkin elättäny itteäni jo monta vuotta.
Oon tällä hetkellä siis 22v, ja lukio käytynä. Töitä oon paiskinu 16v asti, mutta ensimmäisessä "oikeassa työpaikassa" on nyt takana n.3,5v ja siitä n. 2v oon ollut esimiestehtävissä.

Vierailija
11/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pitää tietääkseni normaalisti hakea. Aikuispuolella voi olla nytkin hakuja käynnissä koska ei ole sidottu yhteishakuihin. Jollei ole, niin soitapa sen koulutuksen yhteyshenkilölle josta olet kiinnostunut, selitä tilanteesti ja kysy onko siellä mitään jatkuvaa hakua tms. mahdollisuutta hypätä mukaan tässä vaiheessa ennen kuin aloitat nuorisopuolella. 

Vierailija
12/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 oli siis ap. Vähän naurattaa nää "mee töihin" kommentit, oon siis töissä kokoajan, enkä haluu lähteä sieltä pois! Sen takia mietin aikuisopiskelua, että voisin olla SEKÄ töissä ETTÄ kouluttaa itseäni, jotta voin jatkossa tehdä enemmän TÖITÄ ja saada enemmän RAHAA TÖISTÄ 

-ap :) 

Vierailija
13/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:50"]Mikä vaivaa nuorta naista? :D oon mäkin elättäny itteäni jo monta vuotta.

Oon tällä hetkellä siis 22v, ja lukio käytynä. Töitä oon paiskinu 16v asti, mutta ensimmäisessä "oikeassa työpaikassa" on nyt takana n.3,5v ja siitä n. 2v oon ollut esimiestehtävissä. [/quote]

Töihin, töihin sillä saa rahaa ja jotakin sinne pääkoppaan.

Minäkin olen esimiestehtävissä enkä ikinä palkkais ap:n kaltaista ihmettelijää.. :)

T. Toinen joka nauraa tyhmille nuorille

Vierailija
14/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:52"]11 oli siis ap. Vähän naurattaa nää "mee töihin" kommentit, oon siis töissä kokoajan, enkä haluu lähteä sieltä pois! Sen takia mietin aikuisopiskelua, että voisin olla SEKÄ töissä ETTÄ kouluttaa itseäni, jotta voin jatkossa tehdä enemmän TÖITÄ ja saada enemmän RAHAA TÖISTÄ 

-ap :) 

[/quote]

Oli "hyvä" aloitus ihqqq, sen perusteella voi luulla mitä vain.

T. Mies 26w

Vierailija
15/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duurin osa aikuispuolenin koulutuksesta on ihan normaalia påiväopiskelua, joten ei sieltä välttis ole sen helpompi kpydä samaan aikaan töissä.

siirron saman koulun aikuislinjalle voi saada, jos on hyvä syy ja jos siellä sattuu olemaan just silloin tilaa. Mikään automaatti se ei kuitenkaan ole.

Vierailija
16/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, luulin että nämä on taas näitä yläasteelta juuri päässeitä pässejä, jotka menee sieltä missä rima alin.

T. Se nuori nainen

Vierailija
17/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D on se kumma, kun täällä vaan dissataan jos nuori haluaa kouluttaa itseään.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan