Haluan uusia ystäviä. Kuka huolii äitin ja vauvan kahville? :)
Ei mulla paljoo ystävii oo, voiko täältä löytyy kavereita?? :D
Äiti ja vauva 4,5kk :)
Kommentit (25)
Harmi kun väärä paikkakunta. Mulla kyllä on ihan ystäviä ja kavereita, mutta uusiin on aina kiva tutustua. :) Toivottavasti löytyy!
Mulle kelpais päiväkahvit.
t: Pena45v
Toivottavasti joku tahtoo teihin tutustua!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:42"]Mulle kelpais päiväkahvit.
t: Pena45v
[/quote]Kyllä meinasin naisista haluta niitä kavereita :) Ap
Oletko kokeillut perhekerhoja? Kesällä niitä tietenkään ei ole... mutta syksyllä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:44"]Oletko kokeillut perhekerhoja? Kesällä niitä tietenkään ei ole... mutta syksyllä.
[/quote]Joskus... Petyin. Kaikki tunsivat jo toisensa ja olin ulkopuolinen. Samat naamat kävi.. Ap
Tänne myös uudet tutut olisi tervetulleita! Harmi kun asutaan lähempänä Turkua :(
T. Äiti ja melkein 1,5v lapsi ja toinen tulossa :)
Ap:n sähköposti on kuiteskii hennu.kt@gmail.com. Jos joku kirjoittelis :) Tuonne menee NIIIIN paljon kaiken maailman mainoksia etten pidä välii jos joku "ei toivottu" kirjoittaakin..... Jos joku tahtoo tutustua? :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:44"]Oletko kokeillut perhekerhoja? Kesällä niitä tietenkään ei ole... mutta syksyllä.
[/quote]Joskus... Petyin. Kaikki tunsivat jo toisensa ja olin ulkopuolinen. Samat naamat kävi.. Ap
[/quote]
Harmi juttu. Rohkaisen silti kokeilemaan vaikka jotain toista paikkaa. Tai sitten samaa paikkaa uudelleen. Olen aivan varma, että yksinäisiä äitejä on, mutta se, miten ihmiset löytävät toisensa, niin se voi olla haastavaa. Kannattaa itse olla myös irl-elämässä ihmissuhteissa aktiivinen. Porilaiset ovat vähän hitaita lämpiämään.
Kirjoita ap vähän mitä ikäluokkaa olet, jos joku sattuu kiinnostumaan.
Porilaiset ja ympäristö on kyllä ihan jees sakkia - he ketkä minä tunnen.
Olen 29 vuotias. Muut henk.koht. Asiat tietysti kerron kun tutustutaan :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:53"]Olen 29 vuotias. Muut henk.koht. Asiat tietysti kerron kun tutustutaan :)
[/quote]Iskeeköhän joku ikäkriisi XD Ap
Onko jonkun iällä niin väliä jos on vauvakin ja/tai lapsia?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:55"]Onko jonkun iällä niin väliä jos on vauvakin ja/tai lapsia?
[/quote]
Samaa ihmettelen minäkin! Itse olen 23v äiti ja minulla on paljon minua vanhempia ystäviä joihin olen lapsien kautta tutustunut :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:55"]
[/quote]
No ei, mutta ehkä parikymppisellä ja nelikymppisellä äidillä voi olla vähän eri kiinnostuksenkohteet. Tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:55"]
[/quote]
No ei, mutta ehkä parikymppisellä ja nelikymppisellä äidillä voi olla vähän eri kiinnostuksenkohteet. Tai sitten ei.
[/quote]Jospa kolmekymppiset on jees kerta siltä väliltä? ;) Montako lasta sulla ap?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:55"]
[/quote]
[/quote]
Ei välttämättä :)
Terkuin nelikymppinen vanha harppu jonka paras ystävä on reilu parikymppinen! Meillä vain niin samaa ikäluokkaa olevat lapset, molemmat naimisissa ja tykätään laittaa koteja ni siinä on jo paljon yhteistä!
Missä asutte?