Mikä tässä miehessä vikana?
45v
Urheilee paljo
Terveet elämäntavat
Hyvä ammatti
Kokkailee
Sanoo romanttisia juttuja joka kerta
Mikä vikana? Jotain pakko olla....
Kommentit (121)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:41"]pettää, niinku ne kaikki
[/quote]
No se mul on jo tiedossa; ) ap
Voihan se olla urheiluhullu hyvässä ammatissa ja kokin taidoilla ja silti olla ihan mulkku. Se että "sanoo romanttisia juttuja" ei tarkoita sitä että ymmärtäisi niistä hevon vittua. Naiset yleensä ymmärtävät ja tinakuoret näkyy kauas.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:41"]pettää, niinku ne kaikki
[/quote]
[/quote]
Eli siis se on naimisissa, ja sä oot se toinen nainen? Oot kodinrikkojakanttura!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:41"]pettää, niinku ne kaikki
[/quote]
[/quote]
Eli siis se on naimisissa, ja sä oot se toinen nainen? Oot kodinrikkojakanttura!
[/quote]
En ole ensimmäinen joka hänellä on.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:41"]pettää, niinku ne kaikki
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli siis se on pettäny vaimoaan muidenkin, kuin sun kanssa? Eiköhän tässä kuule ole jo vikaa ihan tarpeeksi!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:41"]pettää, niinku ne kaikki
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli siis se on pettäny vaimoaan muidenkin, kuin sun kanssa? Eiköhän tässä kuule ole jo vikaa ihan tarpeeksi!
[/quote]
No muy mä voin olla se pelsdtava enkeli....
Voihan olla vaikka mitä esim.
sairaanloisen mustasukkainen, nalkuttaa, huutaa lapsille ja vaimolle 4-7h päivässä, on väkivaltainen, harjoittaa henkistä väkivaltaa, peliriippuvainen, tuhlaa omat ja vaimon rahat, itsekäs, ei hoida lapsia eikä anna lasten tarpeisiin rahaa, alkoholisti, narkomaani, työnarkomaani, sairaanloisen perfektionisti jne. jne.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:10"]Voihan olla vaikka mitä esim.
sairaanloisen mustasukkainen, nalkuttaa, huutaa lapsille ja vaimolle 4-7h päivässä, on väkivaltainen, harjoittaa henkistä väkivaltaa, peliriippuvainen, tuhlaa omat ja vaimon rahat, itsekäs, ei hoida lapsia eikä anna lasten tarpeisiin rahaa, alkoholisti, narkomaani, työnarkomaani, sairaanloisen perfektionisti jne. jne.
[/quote]
Hhmmm. ..tai jos se on vaan onneton ja odottaa elämänsä rakkautta eli mua;) ap
Ikäloppu lumppu se on. Laita keittiöön ja vie massit.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:41"]pettää, niinku ne kaikki
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No muy mä voin olla se pelsdtava enkeli....
[/quote]
Sä olet enkuli kännissä.
Pettää eli on narsisti, joka kykenee ajattelemaan vain omaa hyötymistään ja hyvinvointiasn.
Kokonaisuus ratkaisee.
Mä sanon töykeitä asioita, piereskelen, pukeudun välillä todella huonosti en aja partaa kuin kerran viikossa, en kerkiä urheilemaan, mutta kovasti ovat naiset perään vaikka olenkin naimisissa. En tosin silti petä.
Toisaalta saan porukan nauramaan ja olen empaattinen ja joidenkin mielsetä sekin on tärkeää että olen tohtorismies fysiikasta.
Ainut nainen kenen kanssa sukset ovat menneet pahasti ristiin oli Oulusta Hesaan muuttanut myyntipäällikkö. Häntä vitutti kun olin Turusta ja en suostunut tuomitsemaan persujen vaalimenestystä. Ainut puolue mistä olisi saanut sanoa positiivista oli kekomus ;)
Tylsä, 13 tusinassa-tyyppinen petusjuntti, ei hauska, puhuu liikaa itsestään, iloton, aloitekyvytön. Tulee mieleen monta vaihtoehtoa.
Itsekäs mulkku loppuviimeksi kuitenkin.
Onko kaikki kerta toisensa jälkeen pettävät narsisteja? Tuli vaan mieleen....
pettää, niinku ne kaikki