Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki tietävät hullut kissanaiset, mutta mikä sinusta tulisi?

Vierailija
25.06.2021 |

Stereotyyppisesti pitkään sinkkuna olevat naiset ottavat kissan ja ennen pitkään niitä saattaa olla tusina. Samalla tyylillä: mikä "hullu" sinusta tulisi jos olisit pitkään sinkkuna? Huumorimielessä tietenkin, mitä "keräilisit" tuodaksesi elämään jotain lämpöä?

Minusta tulisi viherkasvihullu. Niitä ei voi koskaan olla liikaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu koiranainen

Vierailija
2/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo neljäkymppisenä sekä kissahullu, että viherkasvi- ja parvekekukkahullu ja kaikista pahinta, arabian astioita ja maitokannuja pursuaa joka kaapissa ja hyllyssä. Neulontahulluuskin lisänä, villasukkaa, takkia, pipoa jne... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset, jotka jo aikuisia, sanovat että olen yhden kissan päässä siitä, että alkavat kutsua minua hulluksi kissamummoksi.

Viherkasvejakin on enemmän kuin normaalilla ihmisellä ja tyrkytän niitä kaikille sopiville "uhreille".

Kutimet mukana kaikkialla minne menen. Villasukitan kaikki halukkaat ja vastahakoisetkin. 🤪

Vierailija
4/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa mun hulluuteni näkyi parin laulajan fanituksena siihen pisteeseen, että keikoille oli mentävä ulkomaillekin. Nykyään leivon liikaa kakkuja ja keräilen erinäisiä leivontatarvikkeita.

Vierailija
5/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherkasvit on minunkin paheeni. Kunpa voisin ostaa ison kasvihuoneen ja sen täyteen rehuja! Sinne sänky ja muut välttämättömät ja elelisi kuin normaalissa talossa. Ainoa este on talven sähkölasku ja lämmitysongelmat.

Vierailija
6/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi erakoituminen mummonmökissä jossain jumalan selän takana.

Vierailija
7/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatkat ja ehkä alkaisin treenaamaan todella paljon. Eli matkahullu ja treenihullu. Varmaan kokeilisin myös paljon deittailemista, koska en ole oikein koskaan deittaillut.

Vierailija
8/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla hullu kukkatäti. Meillä on kukkia pursuava puutarha missä aloitan päivän jo kuudelta:) Loppukesästä meillä tuoksuu erilaiset hillot ja marjapiirakat, naapurit kommentoivat ihanaa tuoksua:)

Vierailija
9/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla hullu eläintäti. Koira, kissa, frettejä, rottia.

Vierailija
10/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään sanota hullun sijaan autisti, vai koskeeko se vain miehiä? Aseautisti, kelloautisti jne.

Vierailija
11/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakko johonkin korpeen.

Tämän saatan kyllä vielä toteuttaa kunhan lapset kasvavat aikuisiksi.

Vierailija
12/12 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykyään sanota hullun sijaan autisti, vai koskeeko se vain miehiä? Aseautisti, kelloautisti jne.

Tuo on miesten juttu. Paitsi yhden vanhan miehen tiedän, joka on selvästi hullu kissamies. Ukolla talo täynnä kissoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi