Voinko lähteä lenkille, eilen 0,5l viinaa?
Eli join eilen n. 0,5l kirkasta juhannuksen kunniaksi. Lopetin juomisen jo n. klo 20-21 ja tänään eikä eilenkään siis ollut krapulaa. Joten voinko lähteä juoksulenkille tänään? Sen takia kyselen kun olen kuullut että krapulassa ei saisi urheilla.
Kommentit (11)
Mene pois, mutta älä vedä ihan homona.
Voi lähteä, lopeta jos tuntuu pahalta. Tiesin ihmisiä jotka juoksevat cooperin krapulassa. Itsekin olen joskus lenkkeillyt, pyöräillyt useasti.
Kyllä minä ainakin aina liikun, vaikka olisikin krapula.
No huh huh..mä jos joisin 0,5 litraa kirkasta viinaa niin en tänään pääsis kun sängystä vessaan ja takasin.
Onko sulla taipumusta rytmihäiriöihin? Entä muita perussairauksia? Jos oot ns. terve niin voihan sitä lenkkeillä, mutta ehkä ihan sata lasissa ei kannata juosta.
Riippuu vähän lenkistä. Tottahan toki voit mennä vaikka tunnin kävelylenkille, mutta juoksemaan ei kannata. Rauhallinen hölkkä voi myös olla ok, jos olo sallii, muistat vaan juoda tarpeeksi vettä.
Toisilla viina aiheuttaa allergisia oireita jotka näkyvät pahana krapulana. Riippuu pitkälti mitä on juonut. Toiset selviävät krapulasta pienemmillä oireilla. Luulen aloittajan kuuluvan tähän jälkimmäiseen.
Mulla on ihan periaatteena, että krapulapäivänä ei harrasteta mitään suurempia liikuntasuorituksia.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 15:02"]Toisilla viina aiheuttaa allergisia oireita jotka näkyvät pahana krapulana. Riippuu pitkälti mitä on juonut. Toiset selviävät krapulasta pienemmillä oireilla. Luulen aloittajan kuuluvan tähän jälkimmäiseen.
[/quote]
AP tässä, kerkesin selvitä aikaisen lopettamisen jälkeen, söin hyvin, kävin kävelyllä ja nukuin pitkään:) aloitimmekin jo n. Klo 14 juomisen ja söimme samalla jotain pientä kokoajan ja vettä myös tietenkin. Tässä minun vinkkini krapulan estämiseen, krapulan saan jos juon muuta kuin viinaa (lonkero, viini, likööri). Vielä en ole lenkillä käynyt, harkitsen jos illemmalla menisin. Ja olen siis kaikinpuolin terve ja eilenkin jäi lenksu välistä niin olisi mukava mennä tänään. Tähän olikin tullut paljon vastauksia, kiitos niistä!
Vähän myöhässä tulee vastaus, mutta jätä väliin. Pääset sinne lenkille huomennakin.