Tajusin tänään olevani aidosti onnellinen oikeastaan vain silloin kun teen töitä
Kommentit (13)
Mutta kun ei ole tyhjää. Minulla on perhe, ystäviä, harrastuksia ja unelmia. Mutta jostain syystä en saa samanlaista onnen tunnetta kuin töitä tehdessäni. Mainittakoon, että kyse on luovasta työstä, jossa olen todella hyvä. Ap
Sehän on ihan mahtavaa, että työ on sinulle nautinto. Aika moni tekee töitä vain rahan takia ja työ on kidutusta. Yritä kuitenkin nauttia myös vapaa-ajasta. Ehkä sinun pitää keksiä jotain harrastuksia myös vapaa-ajallesi? Minulla on luovia harrastuksia, joiden vuoksi vapaa-aikani on parempaa kuin työ, vaikka ei työssäkään mitään vikaa ole.
Luovassa työssä pystyt pääsääntöisesti itse päättämään miten työ menee.
Muussa elämässä sinulla ei ole sitä mahdollisuutta.
Teet mielenkiintoista työtä ja olet luonteeltasi ahkera koska tykkäät tehdä töitä ja avoin koska olet luova. You`re on the border of chaos and order.
En tiedä miksi tällaiseen pitäisi saada negatiivisia kommentteja.
Se on se työn imu ja Flow. Onneksi olkoon.
Kertoo, että olet ihminen joka nauttii saadessaan tehdä itselleen tärkeitä asioita.
Se on todella hyvä, jos siitä vielä saa rahaa.
Jos elämässä työn ulkopuolella asiat ovat mallillaan eivätkä aiheuta mielipahaa, niin olet varmastikin kutsumusammatissasi. Todella hienoa. Teet, mitä rakastat ja saat siitä rahaa. Kannattaa olla myös perheelle asiasta avoin, jotta he ymmärtävät työsi merkityksen sinulle ja hyvinvoinnillesi. Ei tätä asiaa tämän enempää tarvinne pohtia, kun kerran olet tilanteeseesi nähtävästi erittäin tyytyväinen.
Pitääkö omasta onnellisuudestakin syyllistää itseään?
Samaa homaaa. Se tavalaaan maksaa mulle takaisin sitä kaikkkea mitä on täytyny elämässä kohdata kunn näkeee että työönjäljet ja voi itse olla vaikuttamassa tulokseeen. Niin ei tarviii itkee sitä ettei saaa mitään aikaaan tai että kokisi tulleeensa nöyryytetyksi kun itse näkee kun tuleee valmista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa homaaa. Se tavalaaan maksaa mulle takaisin sitä kaikkkea mitä on täytyny elämässä kohdata kunn näkeee että työönjäljet ja voi itse olla vaikuttamassa tulokseeen. Niin ei tarviii itkee sitä ettei saaa mitään aikaaan tai että kokisi tulleeensa nöyryytetyksi kun itse näkee kun tuleee valmista.
Nöyyrytykseen tunne on minullla ollut paljoon unetttomia öitä ja ajattelukatkoksia ja alkoholiia ja kaikenmaaailman autistisuuutta ja adhd ta. Ei älyä ja ennustettavuuutta ja perusteellisia valintoja elämässsä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei ole tyhjää. Minulla on perhe, ystäviä, harrastuksia ja unelmia. Mutta jostain syystä en saa samanlaista onnen tunnetta kuin töitä tehdessäni. Mainittakoon, että kyse on luovasta työstä, jossa olen todella hyvä. Ap
Mulla hieman samanlainen "ongelma". Mikä on ollut avuksi? Sisäistämällä tämä yksinkertainen, mutta syvällinen lause: "Oleminen ennen tekemistä".
Olen huomannut, että pidemmällä lomalla luovuuskin pääsee ihan eri tavalla esille, kun mieli ja kroppa rauhoittuu ja pääsee irti arjen oravanpyörästä.
Elämäsi on muuten tyhjää ja työtä tehdessäsi tunnet olevasi jonkun arvoinen.