Olen huorissa käyvä nainen. Kysyttävää?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:48"]Käytkö miesten vai naisten luona?
[/quote]
Enimmäkseen naisten mutta miehiäkin olen kokeillut.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:44"]Miksi et halua ilmaisseksiä? Naisille se on niin paljon helpompaa kuin miehille :).
Ymmärrän kyllä miesten käymisen huorissa.
[/quote]
Varmaan samasta syystä kuin miehetkin. Tilanne on selkeämpi kun kyse on vain ja ainoastaan kertaseksistä eikä siihen liity mitään suhdesäätöä, baarissa juoksemista ja koko sitä peliä, jota pitää pelata. Plus että saan valikoida mielestäni kauniin seksikumppanin ihan rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:48"]Käytkö miesten vai naisten luona?
[/quote]
[/quote]
Mistä löydät naiset, jotka "palvelevat" naisia?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:48"]Käytkö miesten vai naisten luona?
[/quote]
[/quote]
Mistä löydät naiset, jotka "palvelevat" naisia?
[/quote]
Minuakin kiinnostaisi!
Miksi tuhlaat rahojasi kun ainakin isommilla paikkakunnilla on pilvin pimein puutteessa olevia lesboja.
Huorallehan on aivan sama tyydyttääkö miehen vai naisen. Hänhän tekee sitä rahasta eikä periaatteista tai omista haluista.
Hän voi aivan hyvin sormettaa toista naista, katsella kun nauttii sekä yrittää tehdä toimitus mahdollisimman nopeasti ja jos ei heti tule, katsella kyllästynenä että olet vaikea. Sekä myös antaa itseään sormetettavan, mutta silloin vain teennäisesti voihkia.
Oikeastaan naisen tuoma raha olisi helpompaa, mutta epätodennäköisempää ja niin tapahtuu vain saduissa joita itse keksimme.
Miksi et halua ilmaisseksiä? Naisille se on niin paljon helpompaa kuin miehille :).
Ymmärrän kyllä miesten käymisen huorissa.