Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus pilalla

Vierailija
25.06.2021 |

Löysin mökin kellarista perunoiden sekaan piilotetun tölkin keskikaljaa. Äijä luuli salaa juopottelevansa koko juhannuksen. Huusin sille niin lujaa että terassilla kaatui tuolit. Lähetin sen kävellen pois, autolla en antanut lähteä. Sen kaljatölkin tyhjensin heti metsään, tuollaista läträämistä en katsele enkä kuuntele örvellystä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää nyt oikein irtoa. 

Ei niin, pilalla on koko juhannus.

Itse tiesit mies juo kaljaa.mitä odotit? AA-kerhoako juhanuksena? Itse pilasit kaikkien juhanus. jos et siedä miehesi juo,miksi et eronut? Onko mieheläsi paksumpi lompakko?Se joka juo niin juo.Siinä ei vaimon huudot auta mitään.Pahennat vain muiden asemaa raivollasi kun suostut olemaan avioliitossa tuurijuopon tai alkoholistin kanssa.Sillä on piilopaikoja muualla.Kun juhanusaaton ilta enen samumista hauku sinut,antaa känissä tulla kaikki ulos,mitä selvänä ei uskalla sanoa.Minä erosin,en huutanut en raivonut.En pilanut omaa elämä juopon kanssa.

Vierailija
22/26 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi surkea aloituksen rääpäle. 

Kyllä jotain parempaa keksii jo ekaluokkalainenkin. Harjoittele vähän itseksesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, varaa aika lataamosta.

Vierailija
24/26 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukamas topakoita emäntiä tuolla porvoossa ja heillä lällärimiehiä. Yhden (1 !) keskioluttölkin takia muka moinen elämä! Salikkaa minun nauraa!

Vierailija
25/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko anoppia.

Vierailija
26/26 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän