Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mielipiteenne tästä 1,3 m€ hirsimökistä

Vierailija
24.06.2021 |

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/naantali/16207690

Mulle tuli mieleen joku kauhutalo. Pelottava. Kruununa vielä tuo huonosti kirjoitettu esittelyteksti kirjoitusvirheineen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä mikään kauhutalo ainakaan tule minulle mieleen. Hieno wanhan mökin tuntuinen mökki, mutta kuitenkin luksusta. 

Tosin eipä tarvii tuollaisia kovin vakavissaan katsella meikämannen :D

Vierailija
2/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat kaapinovet, muuten ihan kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja ylihinnoiteltu. Aina joillakin menee vieläkin mummonmarkat ja eurot sekaisin. Ahneudesta täyspäiset ei tykkää.

Vierailija
4/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl hieno, ajatuksella tehty ja eheä kokonaisuus. Persoonallinen, ei ole mistään sisustuslehdestä. Mulle kyllä riittäisi pieni mökki, en tarvitsisi noin valtavaa pytinkiä.

Vierailija
5/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ei saa tyylitajua.

Vierailija
6/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöydän tuolit näyttää sähkötuoleilta.

Vähän liian pitkälle viety tuolla tyylillä ja vähän synkkä. Rahalla olis saanut parempaakin.

Vierailija
7/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuollainen summa käytettävissä, sillä saa jo itse rakennuttaa ihan sellaisen kuin haluaa. Miksi ostaa jonkun toisen kauhukartanoa? Olen ennenkin nähnyt nuo kuvat. Järkky.

Vierailija
8/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nuo seinät imuroi kahdesti viikossa?

Vierailija
9/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkalutkin rakennettu rakentamista varten. Siitä tuossa siis maksetaan selkeesti..

Vierailija
10/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei ole edes merenrannalla! Se olisi vähän niin kuin oletus, kun ollaan ihan meren äärellä ja hintalappu yli miljoonan...

Vierailija
11/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo on ihana! Mutta olen kyllä huomannut, että oma sisustus/talomakuni ei tunnu vastaavan nykyistä naisilla yleistä minimalistisen skandinaavisen modernismin ihannetta vaan ennemmin venäläistä oligarkkia. :D

Vierailija
12/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo oikeasti suomalaisen perheen kesämökki? :O

Vierailija
13/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tietyt kiinteistövälitysfirmat linkkailee nykyään kohteitasn palstalle "muka keskusteluna" jotta kohde saisi klikkejä ja näkyvyyttä.

Olen sitä mieltä että palstan säännöt kieltää tällaisen markkinoinnin. Muutenkin lain mukaan kaupallisuus pitää näissä nykyään mainita.

Vierailija
14/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot hirsiseinät ei pääse oikeuksiin tuon sisustuksen kanssa.

Vierailija
15/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin siellä asuisi joku jättiläinen. 

Vierailija
16/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Addamsin perheelle sopisi.

Vierailija
17/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat eivät riitä kertomaan.....karmiva kämppä!

Vierailija
18/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja ylihinnoiteltu. Aina joillakin menee vieläkin mummonmarkat ja eurot sekaisin. Ahneudesta täyspäiset ei tykkää.

Tuon hinnoitellut on tuskin edes tehnyt töitä vielä markka-aikana. Upea rantatontti ja älytön määrä massiivipuuta tuossa luultavasti maksaa.

Vierailija
19/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliöotä ok mutta sisältä synkkä kuin mikä, kaikki tummaa pimentää tiloja entisestään. Tuolla hinnalla ei tule menemään koskaan kaupaksi. Pitäisi olla oma ranta ja villisti isompi tontti, 3500 m2 on naurettavan vähän. Jos joku maksaa omista mieltymyksistään hillittömän hinnan, ei tarkoita jotta lopputulos olisi kenellekään muulle sen arvoinen mitä rakennuttaja siitä itse maksoi. Tämä mökki on suorastaan malliesimerkki moisesta.

En itse maksaisi kuin max. 200-220.000 koska pitäisi vetää sisäpuolelta enimmäkseen uusiksi. Ja olisi siltikin huono ostos koska surkean pieni tontti ilman omaa rantaa. Mitä moisessa synkässä torpassa edes tekee jos ei ole edes minkäänlaista näköalaa mihinkään tai edes omaa rantaa?

Vierailija
20/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika synkkä.

Mutta missä olen nähnyt tämän ennenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi