Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisena löytää naisseuraa?

Vierailija
24.06.2021 |

Ikää kohta kolmekymmentä eikä mitään kokemusta. Tinderissä saan tykkäyksiä vain rekkalesboilta ja transuilta, joista en ole kiinnostunut. Maksaisin suuria summia, että saisin edes pitää naista kädestä. Tai en nyt kovin suuria, mutta muutama tonni löytyy ylimääräistä. Itse olen ihan hyvännäköinen ja timmi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolatrollallaa

Vierailija
2/8 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies mutta voin järjestää asian tuolla summalla. Ota yhteyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootsä lesbo? Jumaleissön!😮

Vierailija
4/8 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas voisin kysyä, että miten naisena saan pidettyä muut naiset loitolla itestäni? En ymmärrä mikä mussa vetää puoleensa. Menny monta hyvää kaverisuhdetta poikki, kun selvinnyt, että kaveri onkin ihastunut.

Vierailija
5/8 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa rekkalesboissa? :(

Vierailija
6/8 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tonnilla kädestä pitäjiä löydy. Voin minäkin parilla tonnilla ihan hyvin istua vartin jossain puiston penkillä käsi kädessä. Kunhan muistetaan käsidesit.

Vierailija
7/8 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnaluostari? Martat?

Vierailija
8/8 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen biseksuaali, joka en ole koskaan päässyt kokeilemaan mitään naisen kanssa, koska olen halunnut kieltää tämän puolen itseltäni. Oma naismaku on aika laaja, mutta en itsekään oikein välitä noista päänsä sheivanneista rekkalesboista. Eniten kyllä viehätyn naisellisen pulskista naisista, etenkin isot rinnat on mun suurin himonkohde naisen kropassa ja tosiaan mulla on itselläkin isot, mutta ei nekään silti pakolliset olisi. Mistäköhän löytäisi.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi