Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimus: Nalkutukseen voi kuolla

Vierailija
21.06.2014 |

Tanskalaistutkimuksen mukaan miehillä, joilla on nalkuttava vaimo, on kolminkertainen riski kuolla ennenaikaisesti. Lundin yliopistossa Kööpenhaminassa tehtyyn tutkimukseen osallistui 100 000 ihmistä.Tutkimuksen mukaan naiset ovat immuunimpia nalkutukselle, sillä miehen mäkätys ei juuri vaikuta vaimon terveyteen.

http://www.hs.fi/terveys/Tutkimus+Nalkutukseen+voi+kuolla/a1403232414208?ref=tf_iHSisboksi630-a&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage&jako=152c6f1f77135b86521d49eb06840f92

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maireana tuli esittelemään ks, artikkelia. Totesin että nalkuttaa ei tarvitse, jos hommat hoituu itsestään ja kuten kuuluukin. Ei minullekaan tarvitsee kymmentäkertaa muistuttaa likaisista tiskeistä, jotka makaavat pöydällä kolmatta päivää. Kaikki hommat ei tässä taloudessa kuulu minulle, vaan tehtävää on muillakin.

Vierailija
2/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nalkuttaa miehelleni, kun hän ei suostunut eroamaan, vaikka minä halusin. Syinä mm. miehen laiskuus, alkoholin kittaaminen lasten nähden, seksuaalinen haluttomuus, pihiys, yleinen negatiivisuus, epäluottettavuus, välinpitämättömyys, itsekeskeisyys jne. nalkutin ihan houkan ja nätisti, koska se on mielestäni inhottavaa. Mutta tosissani: totta kaikki.

Aikani nalkutin ihan katkeruuttani, puutteessa ja kyllästymistäni, sain miehen suostumaan eroon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. onneksi en kuollut nalkutukseen, vaikka tuntuu lähellä olleen :D

3

Vierailija
4/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku aprillipila? Tai ainakin olen siinä käsityksessä, että Lundin yliopisto on Ruotsissa.

Vierailija
5/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma. Ukon voi murhata eikä rangaistusta tule.

Vierailija
6/6 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up