Vitamiinit ulkomailta
Moikka palstalaiset! Olen lueskellut vitamiinien ulkomailta tilaamisesta sivulta http://vitamiinit-halvalla.weebly.com/ ja ajattelin pistää iherbiin tilauksen vetämään. Kokemuksia? Suositksia?Kun Näköjää verottakin tulee tuohon 48 dollarin asti.
Kommentit (12)
Tuo kolmanen postaajaan linkkikin taas ihan turha, luitko itse edes tuota?? Siinähän kumottiin vaan betakaroteenin väitetty hyöty syödän ehkäisyssä. Uskot siis todellakin että vitamiineista purkista otettuna on vain haittaa? Mitenkäs kun ne purkissa olevat on täysin samassa muodossa kun siinä ruoassa?
Ja sitten väität että ruuasta pitäisi ottaa. Esim. kasviksien vitamiinit/hiveaine määrät on vähentynyt huomattavasti viime vuosikymmenien aika, johtuen maaperän raviteikkuuden vähenemisestä..
Onkohan kukaan näistä vitamiinen vastustajista käynyt mittauttamssa omia arvojaan? Voisi tulla yllätyksenä, että on vajausta sun toista..
Olen tilannut Iherbistä noin 100 kertaa vitaamineja sekä kosmetiikkaa, joskus karkkia ja energiapatukoita. Tuotteet ovat korkealaatuisia ja palajon edullisempia kuin Suomessa. Yksikään paketti ei ole kadonnut, eikä tavarat ole menneet rikki. Jos joku purnukka rikkoutuu, siitä saa korvauksen, kun lähettää kuvan tuotteesta..
Koodilla COP705 saa ensitilaajan alennuksen. Kun tilaa tämän kuun loppuun mennessä yli 40 dollarilla, saa tilauksensa postikuluitta. T
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:54"]
Olen tilannut Iherbistä noin 100 kertaa vitaamineja sekä kosmetiikkaa, joskus karkkia ja energiapatukoita. Tuotteet ovat korkealaatuisia ja palajon edullisempia kuin Suomessa. Yksikään paketti ei ole kadonnut, eikä tavarat ole menneet rikki. Jos joku purnukka rikkoutuu, siitä saa korvauksen, kun lähettää kuvan tuotteesta..
Koodilla COP705 saa ensitilaajan alennuksen. Kun tilaa tämän kuun loppuun mennessä yli 40 dollarilla, saa tilauksensa postikuluitta. T
[/quote]
Paljonko itse hyödyt tästä koodin käytöstä?
Ihan kiva mainos....
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:53"]
Onkohan kukaan näistä vitamiinen vastustajista käynyt mittauttamssa omia arvojaan? Voisi tulla yllätyksenä, että on vajausta sun toista..
[/quote]
Hienoa levittää tällaista FUD:ia. Parempi ensin mittauttaa arvot ja hankkia ne mömmöt sitten mitkä oikeasti tarvitsee.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:07"]
http://www.resellerratings.com/store/iHerb
[/quote]
Saa tosi surkeita arviointeja, elkää tilatko!!!
Arvoinneista viis. Palvelu pelaa hyvin 6€ postikuluilla tulee viikossa kotiovelle.
Ihan hyvältä sivustolta vaikuttaa. Ja kyllä, iherb on tunnetusti luotettava firma, valittu useampana vuonna parhaaksi nettikaupaksi! Joten anna mennä vaan, D- vitamiinia itse myös suosittelen.
Vitamiinithan on myrkkyä ja rahanhaaskausta. Viimeaikaisissa tutkimuksissa on kumottu vitamiinien terveyshyödyt moneen kertaan. Syökää kunnon ruokaa.
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/vitamiineista_tuli_tieteen_harharetki
Turhia? Mitenkäs ku itsellä oli keskivaikea akne ja se katosi täysin kun aloin käyttää 5000IU d-vitamiinia päivittäin?
Mulle tulee keskivaikea vitutus näistä nettipillerikauppahopottajista.