Monelta heräät vapaapäivänä?
Heräätkö monelta. Meneekö päivä hukkaan jos nukkuu pitkään?
Kommentit (8)
9-12 välillä herään. Ei mene hukkaan, rakastan nukkumista. Arkisin herään 6.30.
Muksu käy 8 maissa kysymässä joko lastenohjelmat alkaa, mies alkaa pyöriä ja hyöriä 9 jälkeen, Itse vääntäydyn aamupalalle 10-11. Ei mene hukkaan, mikään ei rentouta niin kuin aamulla laiskottelelu.
Yleensä klo 10-12. Ja ei mene päivä hukkaan, tulee sitten illalla valvottua hieman pidempään. Mulla on muutenkin neljä vapaapäivää viikossa, niin viikonloppuisin ei enää tule sellaista "apua, pakko tehdä kaikkea, kohta on taas maanantai" -oloa.
Eli en ole outo, nautin itsekkin nukkumisesta. Sadepäivänä rakastan päiväunia. Mies moittii laiskaksi, kun tykkään nukkua pitkään.
9-10 aikoihin herään, mutta saatan lepäillä ja venytellä vielä puoli tuntia. Nukkuminen on parantavaa niin henkisesti kuin fyysisestikin. Päivä ei todellakaan ole pilalla jos nukkuu pitkään, päinvastoin!
10-14 välillä. Nukun aina noin 9 tuntia. En osaa nukkua enemmän ja vähemmän unen jälkeen olen perseelle ammuttu karhu, joten herääminen tapahtuu sen mukaan moneltako olen vääntäytynyt sänkyyn. Nykyään yleensä siinä kahden ja viiden välissä.
Viimeistään klo.10. En vain osaa nukkua.
t. teini
Herään aina seitsemän maissa ilman herätyskelloa tai että kukaan herättäisi. Mun päivä ei menisi pilalle vaikka nukkuisin kuinka pitkään, en ajattele aikaa sillä tavalla. Ei ole mitään pilaamista tai parempaa tekemistä, jos nukkuu niin nukkuu. Ihan saman arvoista se on kuin hereillä olokin.