Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten käytös/ avoin kysymys

Sami
24.06.2021 |

Moi,

olen huomannut jo useamman kerran, kummallisen silmiinpistävästi, samanlaisen toiminnan useita kertoja ja enpä näin miehenä osaa selittää sitä. Eli jostain syystä kun kohtaan erilaisia ihmisiä erilaisissa tilanteissa ilman sitten mitään taka-ajatuksia niin monet miehensä läheisyydessä olevat naiset alkavat hiplata miestään ja usein myös suukotella häntä. Juuri hetki sitten viimeksi kun kävin kaupassa.

Täältä varmaan löytyy vastaus, ehkä. Ja en ole mikään nettikeskustelija, trollaaja enkä mikään sikaäijä et en jaksa mitään vihanpurkauksia tai vastaavia vaan ihan naisten näkökulman asiaan :-)

Vaikea joskus ite ymmärtää näitä hommia :-)

Kiitos näkemyksistänne jo etukäteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oikein pidä siitä että hiplaan häntä julkisesti. Toisaalta en näe siihen mitään syytäkään miksi niin pitäisi tehdä.

Vierailija
2/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulle käy samoin. Pariskunnat ja etenkin naiset alkavat lääppiä miestään jopa estottomasti. Todella vaivaannuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku epävarmuus?

Vierailija
4/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota naisenakaan voi ymmärtää. Onko se jotain filmaamista? Jotkut parit tekevät vähän samaa, kun joku tulee niin suudellaan teinimäisesti ja tulee katushow. Sen sijaan julkinen kiista saattaisi olla yleisempi, jos nainen haluaa suklaan ja mies sanoisi tökerön kommentin. Se miehen hiplaus vasta outoa onkin keskellä katua.

Vierailija
5/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoit niitä niin pitkään että alkoivat tuntea turvattomuutta. Tai sitten näytät joltain entiseltä panolta ja ne haluaa näyttää sulle että löysivät paremman.

Vierailija
6/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se sinusta johtuu, hiplaavat kun siltä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän