Kuinka perua treffit, mutta säilyttää miehen kiinnostus?
Olen siis sopinut treffit erään tinder-miehen kanssa ensi viikoksi. Mua ei vaan nyt yhtään huvita treffata: olen ollut masentunut (mieli edelleen maassa) ja tunnesyöpötellyt niin, että pursuan. Olo on inhottava. Haluaisin nyt saada vain aikalisän, kuukauden tai kahden pituisen, jotta voisin mennä treffeille mukavana, iloisena ja hyvännäköisenä. Tarkoitus siis on nyt pistää itteni ja ulkokuoreni takaisin kuntoon tällä aika välillä. Tiedän, että siihen pystyn. Pelkään, että mies vain pettyy muhun, jos me nyt tavataan.... Välimatkaakin meillä on yli 300km, enkä halua, että turhan päiten ajelee pitkiä matkoja...
Kuitenkin mies vaikuttaa lupaavalta, joten en haluaisi kokonaankaan menettää häntä ja kiinnostustaan. Mikä siis avuksi? Mitä sanon hänelle?
Kommentit (58)
Sano että sitten vasta kun olet saanut 2 rokotetta. Siis jos olet nyt saanut vasta yhden, kuten oletan. Tai että mies on saanut.
Parempi vaan olla rehellinen ja kertoa mielenterveysongelmista eikä esittää jotain muuta mitä olet
No onko teille millanen yhteys muodostunut? Suurin osa on tapaa-hylkää-tapaa-hylkää- mentaliteetilla liikkeellä ja tuskin viittii odottaa.
Treffeille vaan heti, ei se sun pursuamises sitä kiinnostusta varmasti ratkaise.
Miksi aloitaa suhde valehtelemalla, mikset voi olla rehellinen?
Miksi haet seuraa jos et JAKSA tavata. avaa dinder vasta sitten kun olet kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
No onko teille millanen yhteys muodostunut? Suurin osa on tapaa-hylkää-tapaa-hylkää- mentaliteetilla liikkeellä ja tuskin viittii odottaa.
Treffeille vaan heti, ei se sun pursuamises sitä kiinnostusta varmasti ratkaise.
Ollaan juteltu jo muutama viikko vietsitellen. Meillä on aika paljon yhteistä, arvot ym. Isot ja tärkeät asiat täsmää ja juttu luistaa hyvin. Ei olla kumpikaan mitään sarajdeittailijoita, tai niin ainakin uskon ja olen miehestäkin saanut kuvan. Hän on myös ihan tositarkoituksella liikkeellä. Uskon joo, että se pursuaminen haittaa lähinnä vain itseäni, mutta se vetää myös mieleni maahan. Nyt ottaa päähän, että annoin itteni luisua tällein.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus valehdella, en edes halua valehdella. Mutta en kyllä kehtaa tuota ihan rehellistäkään syytä läväyttää. Eli kaipaisin jotain neuvoa, miten ilmaista tuo asia ympäripyöreästi niin, ettei se säikäytä tai kuulosta liian torjuvalta.
Ap
Oi olen pahoillani sun puolesta. Toivottavasti pian jo olo paranee ja masennus lievenee.
Kertoisin sille miehelle aika lailla just noin kun laitoitkin. Että oot kiinnostunut, mutta haluat saada elämää ja itteäs eka kasaan. Ja tapaisit mielellään parin kk päästä. Mä laittaisin ehkä syynkin (masentaa, huono fiilis) ettei kuvittele et mul on joku outo muu salasyy.
Sanot vaan että nyt on huono ajankohta koska sulla on liikaa häiriötekijöitä ja otat ite yhteyttä myöhemmin kun paremmin sopii ja toivot että mies on sillon vielä edelleen kiinnostunut.
Rehellisyys kehiin.
T: anoreksiaa sairastavan kanssa seurusteleva
Vierailija kirjoitti:
Miksi haet seuraa jos et JAKSA tavata. avaa dinder vasta sitten kun olet kunnossa.
Olin hyvissä voimissa silloin, kun sinne menin. Tämä alkoi nyt vasta tässä 2-3 viikkoa sitten. Ja nyt tosiaan tarvitsisin sen tauon, sen tiedostan ja ymmärrän, mutta en tiedä miten sen ilmaisisin hänelle.
Ap
Järkyttävää millaisia salaushimmeleitä ollaan kehittelemässä. Tosimielellä toinen ansaitsee saada mahdollisuuden tutustua - Sinuun. Sitten, kun aika on Sinulle kypsä, mutta kiertelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus valehdella, en edes halua valehdella. Mutta en kyllä kehtaa tuota ihan rehellistäkään syytä läväyttää. Eli kaipaisin jotain neuvoa, miten ilmaista tuo asia ympäripyöreästi niin, ettei se säikäytä tai kuulosta liian torjuvalta.
Ap
Ei se mun mielestä kuulosta torjuvalta, jos kuitenki sanoo että "oon kiinnostunut ja just siksi en halua tavata vielä". Torjuvammalta kuulostais kaikenlaiset "ei viel, mul on... öö yks mökkireissu ja työkiireitä.."
Tyypillistä. Nainen haluaa pelata pelejään vaikka tässä on muiden sydämmet vaakalaudalla.
Kerää ittes ja tapaa mies ennen kuin kyllästyy odottamaan.
Älä tee hommasta niin vaikeeta jo tässä vaiheessa, se on käytännössä olemassa vasta sun mielikuvissa etkä tunne sitä yhtään.
Suoraan vaan sanot että tavataanko elokuun vikalla viikolla/syyskuun puolivälissä. Ehdotat jotain aikaa siis. Sit jos se sanoo että haluaa tavata kesällä, niin vastaat vaan ettei käy vielä, et oo valmis. Sanot syyn jos haluat, minä varmaan sanoisin. Helpottaa kun ei tartte esittää ja tehdä kaikesta vaikeeta sosiaalista tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Oi olen pahoillani sun puolesta. Toivottavasti pian jo olo paranee ja masennus lievenee.
Kertoisin sille miehelle aika lailla just noin kun laitoitkin. Että oot kiinnostunut, mutta haluat saada elämää ja itteäs eka kasaan. Ja tapaisit mielellään parin kk päästä. Mä laittaisin ehkä syynkin (masentaa, huono fiilis) ettei kuvittele et mul on joku outo muu salasyy.
Kiitos viestistäsi ja tsempeistäsi :).
Tää tuli itselle niin yllätyksenä tämmöinen romahdus. Olin tässä alkukeväästä lähtien kasaillut itseäni, kun pääsin eroon yhdestä myrkyllisestä ihmisestä, ja oloni oli jo oikeasti hyvä. Sitten se laittoi viestiä ja kaikki asiat taas vyöryi päälle. Muistin niin elävästi taas kaikki ne ikävät ja satuttavat sanat musta ym. Mutta eiköhän tää tästä :).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä tee hommasta niin vaikeeta jo tässä vaiheessa, se on käytännössä olemassa vasta sun mielikuvissa etkä tunne sitä yhtään.
Suoraan vaan sanot että tavataanko elokuun vikalla viikolla/syyskuun puolivälissä. Ehdotat jotain aikaa siis. Sit jos se sanoo että haluaa tavata kesällä, niin vastaat vaan ettei käy vielä, et oo valmis. Sanot syyn jos haluat, minä varmaan sanoisin. Helpottaa kun ei tartte esittää ja tehdä kaikesta vaikeeta sosiaalista tanssia.
Voisin kyllä suoraan ehdottaa tapaamisen siirtämistä tuonne alkusyksyyn, jos hän on silloin vielä kiinnostunut. Tai ehdottaa, että pidetään nyt ylipäätään taukoa viestittelyssäkin, että palailen asiaan sitten aikana x, joka voitaisiin nyt jo valmiiksi sopia. Jonkinlaisen syynhän siihen tarvitsee kyllä sanoa. Itse en ehkä ihan näin suoraan sanoisi, mutta en mitään tekosyitäkään lähde kehittelemään. Olen jo miettinyt, että pistän kokonaan välit poikki, mutta kun en sitäkään haluaisi.
Ap
Samaistuin.
Varsinkin silloin kun sairasti syömishäiriötä ja en halunnut tavata ketään.
Oli vain keksittävä joku tekosyy. No, miehet pitää vaikeastitavoiteltavista.
N