Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian onnellinen?

Vierailija
21.06.2014 |

Onko teillä kellään sellaista huolta/murhetta että kaikki asiat ovat niin hyvin että pelkäätte että jotain ikävää täytyy tapahtua? On ihana perhe, koti, terveet ihanat lapset, rakas aviomies, raha-asiat kunnossa jne. Sellaiset asiat kunnossa mistä on haaveillutkin. Kun ikää tulee lisää, kiitollisuus vaan kasvaa mutta samalla huoli voiko näin hyvin jatkua.... Pelottaa jos vaikka sairastun tai joku läheinen sairastuu vakavasti. Tulee joku onnettomuus. Tälläisiä asioita pälkähtää mieleen aina välillä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kylla ole ollut noita ajatuksia, mutta muistan etta oma edesmennyt aitini oli aina varovainen tuon suhteen. ei koskaan pida nauraa liikaa, olla liian onnellinen, nauttia jostain matkasta liikaa jne. itse yritan olla onnellinen kaikesta mita on, mutta pidan mielessa, etta mikaan ei ole pysyvaa. kaikenlaista voi tapahtua, mutta en anna sen vahentaa iloani asioista jotka ovat nyt taalla ja mita koen. 

Vierailija
2/4 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Olen ansainnut onneni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 01:59"]En pelkää. Olen ansainnut onneni. :)

[/quote]

Niin minäkin olen ansainnut, mutta silti huolestuttaa joskus... Niin paljon kuulee sivusta kuinka tyytymättömiä ihmiset on elämiinsä niin alkaa itsekin joskus näitä asioita pohtia toiselta kantilta... Mitä jos tyylisesti.

Vierailija
4/4 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti! Jos pelkäät, olet kokoajan valppaana negatiivisille merkeille jotka pilaa sun onnen! Pidä tuosta onnesta kiinni ja nauti :)