Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pikkuhiljaa luisumassa yhteiskunnan ulkopuolelle

24.06.2021 |

Töissä käyn silloin tällöin, kokoaikaiseen työhön en ongelmieni takia pysty enkä saa niihin hoitoakaan (#terapiatakuu). Minulla ei juurikaan ole ihmiskontakteja ja esim. nyt juhannuksena olen ihan yksin. Elämästäni puuttuvat sellaiset "perusihmisen" elämänkulkuun kuuluvat asiat, kuten lomat, matkat, juhlat, eli asiat joita odottaa. Alan vaan enemmän ja enemmän lukkiutua neljän seinän sisälle, kun ei mikään oikein ole menemisen ja tekemisen arvoista. Olen varmaan ihan menetetty tapaus.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulos kävelemään tai pyöräilemään. Katsele ja kuuntele luontoa tai vaikka lasten leikkimistä. Mene uimaan. Nauti elämästä.

Vierailija
2/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole menetetty tapaus! Nyt ensin alat järjestää itsellesi kaikkea kivaa noiden elämään kuuluvien etappien merkiksi - ihan pientäkin. Tänään sinulla on lomapäivä! Ihanaa lomaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde ulos kävelemään tai pyöräilemään. Katsele ja kuuntele luontoa tai vaikka lasten leikkimistä. Mene uimaan. Nauti elämästä.

Käyn joka päivä puoliväkisin metsässä kävelyllä. Se ei valitettavasti tuota mulle mitään. Eläimistä voisin tykätä, mutta ei sellaisia oikein pääse missään silittämään. Jos jollain on tiedossa paikka missä näin voi tehdä, niin olen kiitollinen tiedosta 🙏🏼

Vierailija
4/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samat. Mulla ei ole mitään Juhannusta vaan lojun yksin kotona. Kun tulin töistä kotiin rupesin itkemään. Tulisipa pian taas maanantai.

5/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole menetetty tapaus! Nyt ensin alat järjestää itsellesi kaikkea kivaa noiden elämään kuuluvien etappien merkiksi - ihan pientäkin. Tänään sinulla on lomapäivä! Ihanaa lomaa!

En vaan tiedä mitä se kiva voi olla. Kaikki mitä keksin, vaatii paljon rahaa, ihmisten seurassa olemista, epäterveellistä ruokaa tai juomaa. Niin ja energiaa. Olen aika väsynyt.

6/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä samat. Mulla ei ole mitään Juhannusta vaan lojun yksin kotona. Kun tulin töistä kotiin rupesin itkemään. Tulisipa pian taas maanantai.

Jos se yhtään lohduttaa, niin et todellakaan ole ainoa yksinäinen. Tsemppiä! Juhannusviikonloppu menee yhtä nopeasti kuin kaikki muutkin viikonloput ❤

Vierailija
7/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa, yhteskunnan ulkopuolella on paljon hauskempaa.

Vierailija
8/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa iloiseen joukkoomme! Meitä on noin 45% äänestyskelpoisista aikuisista.

Vierailija
9/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kotikuntasi sivuilta, onko kesäĺampaita, kanoja jne jossain.  Tai kerro missä päin asut, niin av selvittää. Juttele tuntemattomalle vanhukselle tai nuoremmalle puistossa.

Vierailija
10/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo tämmöst tää on kun suomalaiset ei oman maan kansalaisista välitä vaan menevät muiden maiden kansalaisten kanssa naimisiin sekä antavat tissiä sekä pimpukkaa vain ulkomaalaisille :(....

Vierailija
11/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa elellä yhteiskunnan ulkopuolelle. Työkyvyttömyyseläke juoksee ja saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
12/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut täällä jo pitkään, enkä suosittele. Olen koko ikäni viihtynyt omissa oloissani, mutta kun vapaaehtoinen yksinolo vaihtui tilaksi, jossa kukaan ei välitä eikä edes tiedä, että olen olemassa, ei ollutkaan enää mukavaa.

Vierailija
13/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa teissä on kun ette löydä puolisoa, elämänkumppania. Onko liian suuret vaatimukset ja yli suuret odotukset. Yksinäiset yhdistykää niin ettette aseta toisillenne mitään vaatimuksia ja suorituspaineita. Pitääkö aina parisuhteessa olla niin kamalat vaatimukset toiselta ettei se yhteiselämä onnistu. Jospa aloittaa siitä ettei vaadi yhtään mitään kunhan olet kanssani ja seuranani. Meillä lähdettiin tältä pohjalta ettei vaadita mitään eikä painosteta mihinkään eikä aleta mitään spektaakkeleita, teatteria esittämään muille ihmisille. Esittäköön muut ihan mitä lystää ja ne kaikki esittäjät ovat eronneet ja perustelleet monia uusperheitä. 

Vierailija
14/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa teissä on kun ette löydä puolisoa, elämänkumppania. Onko liian suuret vaatimukset ja yli suuret odotukset. Yksinäiset yhdistykää niin ettette aseta toisillenne mitään vaatimuksia ja suorituspaineita. Pitääkö aina parisuhteessa olla niin kamalat vaatimukset toiselta ettei se yhteiselämä onnistu. Jospa aloittaa siitä ettei vaadi yhtään mitään kunhan olet kanssani ja seuranani. Meillä lähdettiin tältä pohjalta ettei vaadita mitään eikä painosteta mihinkään eikä aleta mitään spektaakkeleita, teatteria esittämään muille ihmisille. Esittäköön muut ihan mitä lystää ja ne kaikki esittäjät ovat eronneet ja perustelleet monia uusperheitä. 

Mitä mä just luin?

Vierailija
15/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kuunnella näitä yksinäisten poruja ja itsesääliä mutta teissä on itsessänne kaikki vika että ei kukaan kelpaa eikä kenenkään kanssa tule toimeen. Täydellistä ihmistä ei löydy mistään kun itsekkään ei ole täydellinen. Parisuhteessa sitten hiotaan särmiä puolin ja toisin eikä mitään helppoa suhdetta ole olemassakaan. Kaikkein helpointa on elää yksi ja ruikuttaa yksinäisyyttään. 

Vierailija
16/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa kuunnella näitä yksinäisten poruja ja itsesääliä mutta teissä on itsessänne kaikki vika että ei kukaan kelpaa eikä kenenkään kanssa tule toimeen. Täydellistä ihmistä ei löydy mistään kun itsekkään ei ole täydellinen. Parisuhteessa sitten hiotaan särmiä puolin ja toisin eikä mitään helppoa suhdetta ole olemassakaan. Kaikkein helpointa on elää yksi ja ruikuttaa yksinäisyyttään. 

Olisko nyt tullu väärät lääkkeet tälle päivälle?

Vierailija
17/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusihmisen repertuaari on kovin laaja eikä siihen välttämättä kuulu perinteiset, täytyykö mennä perinteiden mukaan. Olen noi kaikki nähnyt ja ihan tarpeekseni saanut niin että ei enää kiinnosta. Jos nuo kaikki puuttuisivat niin mitään en olisi menettänyt. Lomamatkat olivat järkyttävän väsyttäviä ja ne juhlat ihme teatteria, pakkopullaa joista ei nauttinut yhtään. Tietty jos ei ole niitä kokenut niin fantasioi niitä että ne olisivat niin ihmeellisiä kokemuksia ja kun muut ihmiset hehkuttavat näitä kokemuksiaan kun muutakaan elämässä ei ole vaikka ne olisivat tosiassa ihan paska kokemus. 

Vierailija
18/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko nyt tullu väärät lääkkeet tälle päivälle?

En ole koskaan yksinäisyyttä ruikuttanut vaan hakeutunut ihmisten seuraan. Ei se yksinäisyys sillä poistu että sitä ruikuttaa. Kukaan ei tule sieltä kotoa hakemaan ketään surkeaa yksinäistä. 

Vierailija
19/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteiskunnan "sisäpuolella", mutta yksin. Tarkoittaa siis sitä, että minulla keskipalkkainen työ ja oma asunto.

Ei ole kuitenkaan ketään, jonka kanssa viettää edes hetken aikaa työn ulkopuolella. Vuonna 2012 juttelin viimeksi jonkun kanssa kahvin merkeissä.

Vierailija
20/22 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiset voisivat järjestää jotain yhteisöllistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi