Miksi noi kaupat ei voi päivittää noita aukioloaikoja nettiin kun tulee pyhäpäiviä?
"Juhlapyhän aukioloajat" Mitä tuokin sitten tarkoittaa.
Kommentit (54)
Upeutta on asua parin kilometrin päässä 24 h-kaupasta. Ikinä ei tarvitse pähkäillä että onko se auki vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsi.
Eivät näköjään. :(
Mä aina soitan lähikauppaan ja kysyn aukioloaikoja jos on tulossa pyhäpäiviä.
Siitä joutuisi maksamaan et joku ne päivittäisi.
Kaupan omilta sivuilta ne taitavat näkyä. En tiedä mistä nuo googlen ajat tulevat, mutta juuri tuossa katselin että esim. meidän kaupassa näkyisi olevan 2 tunnin heitto googlen ilmoittamiin nähden ihan normaalipäivinäkin.
Sitä olen kanssa ihmetellyt. Teksti että "saattaa mennä aiemmin kiinni", ei kerro mitään. Eikö voi suoraan sanoa että mihin aikaan menee kiinni ja milloin on auki.
Miksi niiden pitäisi olla auki pyhäpäivinä?
Miksi kenenkään pitäisi mennä kauppaan pyhäpäivänä? Eikö elämässä tosiaan ole muuta kuin kaupoissa kierteleminen?
Oikeastiko et tiedä mitä juhlapyhä tarkoittaa???
Kannattaa katsoa kaupan omilta sivuilta. Ei se google mitään tiedä. Täälläkin näyttää, että lähikauppa menisi kiinni klo 21 vaikka oikeasti menee kiinni klo 23 niin kuin kaupan sivuilta selviää.
Onhan noilla ainakin s ja k ketjuilla varsin kattavasti yleesä sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa kaupan omilta sivuilta. Ei se google mitään tiedä. Täälläkin näyttää, että lähikauppa menisi kiinni klo 21 vaikka oikeasti menee kiinni klo 23 niin kuin kaupan sivuilta selviää.
Ei auta kaikkia, koska sama "saattaa mennä aiemmin kiinni" voi lukea siellä tai sivuille ei löydä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen kanssa ihmetellyt. Teksti että "saattaa mennä aiemmin kiinni", ei kerro mitään. Eikö voi suoraan sanoa että mihin aikaan menee kiinni ja milloin on auki.
Tajunnet, että kyseessä on googlen päivitys. Kaupat eivät itse tee googlen generoimia sivuja.
5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta kaikkia, koska sama "saattaa mennä aiemmin kiinni" voi lukea siellä tai sivuille ei löydä helposti.
Miten sinä tänne löysit, jos et löydä esim. k-marketin sivulle?
Vierailija kirjoitti:
Mä aina soitan lähikauppaan ja kysyn aukioloaikoja jos on tulossa pyhäpäiviä.
"No mut kun se on niiiin vaikeaa"
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden pitäisi olla auki pyhäpäivinä?
koska valta osa suomalaisista on ateisteja?
Katsot kaupan ovesta ne aukioloajat. Ne ilmoitetaan hyvissä ajoin ennen juhlapyhiä. Ota vaikka kännykällä kuva niin ei unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydä kaupan sivuille, ei kyllä löydä sinne kauppaankaan. Siispä ei tee mitään sillä tiedolla, miten kauppa on auki.
Eiköhän kaupat päivitä ainoastaan omia virallisia sivuja ei muita.
Ei viitsi.