Kadonnut nuori Kajaanissa
Toivottavasti löytyy pian. Toivottavasti hän ei ole joutunut kauas pahoinpideltäväksi.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihmisen anneta olla rauhassa? Olen kärsinyt suunnattomasti siitä kun itsestäni tehtiin vastaavanlainen ilmoitus nettiin ja sitä leviteltiin ympäriinsä. Nimet ja kuvat kaikkien ilkuttavana ja itse olin kuitenkin täysin kunnossa, ei vaan kiinnostanut olla tekemisissä ihmisten kanssa.
Olisit edes ilmoittanut läheisillesi, että haluat olla rauhassa, antakaa olla, olen kunnossa.
Ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun muslimien määrä lisääntyy, lisääntyy ”kunnia”väkivalta.
Todista että olen väärässä.
Kun äärioikeiston määrä lisääntyy, lisääntyy väkivalta. Oikeassa olet toki, muutaman tapauksen kasvu on kasvua vaikka 90+% noista on ihan normaaleja.
Mistä sinä kuinka moni noista on normaaleja? Eihän sinulla ole mitään hajua mitä noissa perheissä tapahtuu. Te suvaitsevaíset ette edes asu samoilla alueilla kuin nuo.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei keskustella. Muita kadonneita kyllä etsitään sivukaupalla tälläkin palstalla.
Miten niin?
Oletko uusi palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Uutisia lukemalla tämäkin selviää. Lähes aina perheensä ja vaimonsa tappanut on kantasuomalainen mies. Millä sen perustelet?
Se o vaa lähteny Ouluu ettii juhannussimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisia lukemalla tämäkin selviää. Lähes aina perheensä ja vaimonsa tappanut on kantasuomalainen mies. Millä sen perustelet?
Onko tää totta, siis globaalilla tasolla? Aina, kun missä tahansa maailmaa joku tappaa perheensä ja vaimonsa, niin se on kantasuomalainen mies. Ollaan me hurjaa kansaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän puhuit itsesi juuri pussiin. Jos meillä ei olisi muslimeita niin se tappaja olisi aina suomalainen. Olihan tässä vasta joku suomalainen äiti tappanut lapsensa.
Lisäksi, väkivaltaa voi tapahtua vaikka kukaan ei kuolisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää totta, siis globaalilla tasolla? Aina, kun missä tahansa maailmaa joku tappaa perheensä ja vaimonsa, niin se on kantasuomalainen mies. Ollaan me hurjaa kansaa!
ei mutta todennäköisesti kristitty tai ateisti. uskontohan tässä nostettiin tikun nokkaan eikö?
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihmisen anneta olla rauhassa? Olen kärsinyt suunnattomasti siitä kun itsestäni tehtiin vastaavanlainen ilmoitus nettiin ja sitä leviteltiin ympäriinsä. Nimet ja kuvat kaikkien ilkuttavana ja itse olin kuitenkin täysin kunnossa, ei vaan kiinnostanut olla tekemisissä ihmisten kanssa.
Tässä nyt kuitenkin on kyseessä alaikäinen!! Vähän eri.
Ei tietenkään, missään nimessä ei saa kyseenalaistaa heidän kulttuuriaan katoamiseen liittyen!
Muissa tapauksissa voi kyllä syyllistää pottunokkaista isää, veljeä jopa äitiä, mutta nämä ovat kaiken yläpuolella, joten nyt hiljaa ja antaa tytön olla missä lie.