Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä miten alkoholin lopettaminen vaikuttaa niin voimakkaasti painoon...

Vierailija
23.08.2006 |

Olen aina luullut, että kun lopettaa alkoholin, niin laihtuu, mutta mulla kyllä on käynyt päinvastoin; sen viininlipittämisen sijaan olen alkanut syömään!! Painoa tullut lisää jo 2kg, tätä menoa paisun ihan kamalasti... Pitänee alkaa mieluummin taas lipitellä tuota viiniä, sen avulla kuitenkin paino pysyy hyvin kurissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi mullekin :)

Vierailija
2/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta johtuu varmaan siitä, että viinin kansa aina jotain "pientäsyötävää".ihanaa, kun olen päässut tästä tavasta pois. Ja nyt vain joskus viikonloppuisin lasi tai kaksi viiniä sytävän kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin kolme kiloa kun alkon käyttö loppui.

Onneksi se nousu jäi kuitenkin siihen.

Vierailija
4/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kohtuullisen) viininjuomisen raskaustestin tulokseen ja painoa ei ole tullut vaikka yli puolen välin jo. Monet kuulemma tähän mennessä jo kerryttänyt kymmenenkin kiloa. Itse syön samoin kuin ennen joten illä se alkoholi kai jotain kiloja toi.

Vierailija
5/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukaudessa kilot tuli, ja kun odotin laihtuvani. Vaikea sitä oli yhtäkkiää olla sohvalla tyhjin käsin, ja turha sanoa että vuosia viinaa kitannut söisi korvikkeeksi porkkanoita... Urheilukin jäi, koska huono omatunto tissuttelusta sai harrastamaan krapulaisenakin liikuntaa...

Vierailija
6/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon joka päivä lasillisen viiniä päivällisellä, ja kyllä mulla on niin että se lasi viiniä lisää aterian tyydyttävyyttä niin, että itse ruokaa tarvii syödä vähemmän. Luulen, että jos jostain syystä lopettaisin viininjuonnin ruoalla, olisi otettava huomattavasti isompia määriä ruokaa että saisi sitten sen yleensä viinistä tulevan hyvänolontunteen ylenpalttisesta kylläisyydestä. Mutta enpä aio lopettaa kun on vain terveellistä tällainen kohtuukäyttö :)

Mutta mitä yleensä olen seurannut ihmisiä, niin alkoholinkäytön lopetus tai vähennys osaa lihottaa, osaa laihduttaa ja osalle ei vaikuta juuri mitään. Ne jotka laihtuu, on usein oluen suurkuluttajia. Oluessahan on paljon kaloreita ja sitä usein juodaan litrakaupalla illassa kun juomaan ruvetaan. Lisäksi helposti ihmiset tissuttelee sitä muutaman tölkin useana iltana varsinaisten juhlimisten lisäksi, ja jokainen tölkki yli 200 kcal. Toinen ryhmä jotka voivat laihtua jättämällä alkon pois on ne, joilla alkoholi aina laukaisee suuren ahmimishimon jolloin syödään kaapeista kaikki löytyvä.

Vierailija
7/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää painoa, kunhan vain onnistuisin lopettamaan dokaamisen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi