Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivostui kerjäläispojalle Intian matkalla.

Vierailija
20.06.2014 |

Töytäisi potkulla pojan kauemmaksi perheestämme. Kohotti käden merkiksi että seuraavaksi lyö, jos poika lähestyy meitä uudestaan.

Nyt meillä riidellään. Mies lähti juomaan ja minä olen lasten kanssa hotellilla.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:58"]

Jos miehesi olisi Suomessa toiminut noin edes kohdatessaan karkuteillään olleen koiran, joku olisi puuttunut tilanteeseen. Aivan järkyttävää käytöstä ihmistä, etenkin lasta kohtaan.

Onko teillä tapana muutenkin ratkoa asioita sivistyneesti potkimalla? 

Mieti, mitä reaktioita sinussa syntyisi, kun joku potkaisisi omaa lastanne. Kysy sallisiko miehesi paikallisten kohdella lapsianne samalla tavalla, jos sattuvat olemaan tiellä. Ennen kaikkea mieti, miltä tuon lapsen äidistä tuntuu, kun poika kertoo suomalaisesta lapsiperheestä, joka potki hänet maihin, kun yritti vain pyytää almua.

Olisitko sinä siinä tilanteessa tyytyväinen, ettei perheen äiti sentään potkaissut? Luulen, ettei häntä kiinnosta, oliko potkija miehesi tai joku muu. Minä äitinä pyytäisin pojan opastamaan potkaisseen perheen luo ja jos ei voi kuvitella saavansa oikeutta viranomaisten kautta, kyllä se voisi kohdistua kehen vaan perheestänne.

[/quote]

Vasuri selittää. Et ole tainnut matkustella paljoa?

Vierailija
62/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuollaiset pikkupojat hakkaamisesta välitä. Ne taitaa varmaan tykätä siitä, kun kerran intialaisia ovat. Niitten mielestä pikkutyttöjen suolien repiminen irti on ihan normaalia seksisuhteissa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:52"]

Ei niin mustavalkoista.

Kiinassa mieheni sääreen takertui noin neljävuotias poika todella tiukasti. Puristi koko ruumiillaan. Pojan äiti oli vieressä koura auki pyytämässä rahaa niin poika päästäisi irti. Olin tosi tiukkana että me emme anna rahaa.

Odoteltiin ja yritettiin irrottaa poikaa mutta ei päästänyt lopulta mies hermostui ja lähti kävelemään eteenpäin-poika sääressä roikkuen. Jonkun ajan päästä poika päästi irti.

Kiinassa on kuitenkin sosialistinen järjestelmä ja kaupunkilaislapsilla on oikeus koulunkäyntiin niin päiväsaikaan äiti piti lastaan mielummin kerjuulla. Inhottavaa!

[/quote]

Miksi kokoomuslaiset eivät anna rahaa vaikka teillä on sitä muutenkin tarpeeksi esim matkusteluun.

Vierailija
64/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olisi tuon tehnyt niin olisin vienyt rahaa pojalle. Ainakin olisi saanut hengähtää hetken.

Vierailija
65/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!! Jos mun mies koskisi pitkällä tikullakaan lapsiimme, tappaisin sen. >:(

Vierailija
66/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:02"]

Mieheni käy joskus lapsiini käsiksi tukistamalla ja läpsimällä. Yleensä, kun en valvo tilannetta.

ap

[/quote]

Miksi kukaan ei ole vielä kommentoinut tätä?

[/quote] Siksi kai kun koko juttusi on ilmiselva provo.

Vierailija
67/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:58"]

Jos miehesi olisi Suomessa toiminut noin edes kohdatessaan karkuteillään olleen koiran, joku olisi puuttunut tilanteeseen. Aivan järkyttävää käytöstä ihmistä, etenkin lasta kohtaan.

Onko teillä tapana muutenkin ratkoa asioita sivistyneesti potkimalla? 

Mieti, mitä reaktioita sinussa syntyisi, kun joku potkaisisi omaa lastanne. Kysy sallisiko miehesi paikallisten kohdella lapsianne samalla tavalla, jos sattuvat olemaan tiellä. Ennen kaikkea mieti, miltä tuon lapsen äidistä tuntuu, kun poika kertoo suomalaisesta lapsiperheestä, joka potki hänet maihin, kun yritti vain pyytää almua.

Olisitko sinä siinä tilanteessa tyytyväinen, ettei perheen äiti sentään potkaissut? Luulen, ettei häntä kiinnosta, oliko potkija miehesi tai joku muu. Minä äitinä pyytäisin pojan opastamaan potkaisseen perheen luo ja jos ei voi kuvitella saavansa oikeutta viranomaisten kautta, kyllä se voisi kohdistua kehen vaan perheestänne.

[/quote]

Vasuri selittää. Et ole tainnut matkustella paljoa?

[/quote]

Puoluekannalla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Olen asunut ulkomailla kehittyvässä maassa yhteensä 7 vuotta lapsuudesta, muualla kuin Suomessa yhteensä 9 vuotta lapsuudestani. Aikuisena olen ollut reissuhommissa ja lentomaileillani kiertäisi maapallon varmaan aika moneen kertaan.

Lapsuuden kavereissani oli joitain vastaavissa oloissa eläviä, joita heidänkin äidit rakastivat. Yhdenkin äiti eli erittäin köyhissä oloissa ja isä kävi aika ajoin myymässä meiltä tai muilta länsimaisilta heidän lapsille annetut vaatteet, jotta rahaa. 

Jos heikommissa olosuhteissa elävien lapsia kohdellaan huonosti ja heillä on sukunsa tuki, ulkomaisen toimiin voidaan seuraavina päivinä puuttua. Jos perhe on kaikkein heikoimmassa asemassa, äiti luultavasti itkee ensi yön, kun viranomaiset eivät välitä, eikä kukaan auta. 

Vierailija
68/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkapölly ja luunapit ovat ihan hyvä keino kasvatuksessa oikein käytettynä.

Tuo potku kerjäläistä kohtaan oli asiaton ja rike ihmisyyttä kohtaan.

Ap:n mies pitää itseään selvästi kerjäläislasta parempana, kun oikeuttaa potkia köyhiä ulkolaisia, kuin eläimiä potkitaan.

Vierailija
69/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta! Kenkää päähän vain!

Vierailija
70/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:03"]

Tukkapölly ja luunapit ovat ihan hyvä keino kasvatuksessa oikein käytettynä.

Tuo potku kerjäläistä kohtaan oli asiaton ja rike ihmisyyttä kohtaan.

Ap:n mies pitää itseään selvästi kerjäläislasta parempana, kun oikeuttaa potkia köyhiä ulkolaisia, kuin eläimiä potkitaan.

[/quote]

Ap sanoi, että miehensä lyö lapsia. On vähän eri asia kuin luunapit.

Vierailija
71/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on lähteä Intiaan? Kaikista maaiman maista juuri Intiaan... eläimellinen kulttuuri, johon kuuluu kerjääminen, joukkoraiskaaminen, ihmislihan syönti, sairaalloinen Gangesissa rypeminen jne. Intiaan lomalle???

Vierailija
72/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suojeli perhettään. Vähän ylimitoitetusti joo, mutta jos vaihtoehtona olisi ollut esimerkiksi koko perheen passien tai rahojen häviäminen, niin kumman valitsisit?

Vierailija
73/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:38"]

Mitä järkeä on lähteä Intiaan? Kaikista maaiman maista juuri Intiaan... eläimellinen kulttuuri, johon kuuluu kerjääminen, joukkoraiskaaminen, ihmislihan syönti, sairaalloinen Gangesissa rypeminen jne. Intiaan lomalle???

[/quote]

Intian kulttuuri on paljon muutakin kuin joukkoraiskauksia, kerjäläisiä, ja Gangesin likaista vettä...

Itse ei kiinnosta käydä Euroopan ulkopuolella (olen lentopelkoinen ja muutenkin neuroottinen), mutta Intian historia on todella mielenkiintoista, ja kaikista Aasian maista löytäisin varmaan sieltä eniten nähtävää. En yhtään ihmettele, että turistit sinne haluavat matkustaa.

Vierailija
74/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerjääminenkään ihan viatonta ole. Turisteilta yritetään rahaa mitä röyhkeimmillä tempuilla, myös säälittävän näköisesti kerjäämällä. Sinänsä en lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa hyväksy, mutta pakko on jotenkin häätää menemään enimpiä kerjäläisiä.

Vierailija
75/75 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Tää on ollut täällä ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi