Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Futisfanit toivat Venäjältä yli 80 koronatapausta

Vierailija
24.06.2021 |

Ja nuo ovat siis vain ne, jotka havaittiin rajalla. Moni pääsi läpi testaamatta. https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008082560.html

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

potkupalloilijoiden viisautta ei voi kuin "ihailla".

Ei ole lätkäfanit tai muutkaan yhtään sen fiksumpia.

Vierailija
22/30 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne piti päästää sinne? Parempi olisi ollut ettei Suomi olisi ollut lainkaan kisoissa mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä huokaus. Näin yrittäjänä tosi raskas vuosi takana. Paljon henkilökohtaisia uhrauksia olen joutunut tekemään. Elättelin jo toivoa, että ollaan menossa parempaan suuntaan, mutta nyt tuli taas jo tutuksi käynyt ahdistus, että jos tämä nyt kuitenkin taas pahenee.

Vierailija
24/30 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista. Ei voi muuta sanoa. Ymmärtäisivät nyt edes pysyä juhannuksen kotona. Tulisipa oikein sateista seuraaviksi pariksi viikoksi, niin nämä pysyisivät kotona.

Vierailija
25/30 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvä huokaus. Näin yrittäjänä tosi raskas vuosi takana. Paljon henkilökohtaisia uhrauksia olen joutunut tekemään. Elättelin jo toivoa, että ollaan menossa parempaan suuntaan, mutta nyt tuli taas jo tutuksi käynyt ahdistus, että jos tämä nyt kuitenkin taas pahenee.

Yo-juhlia ei tässä kaupungissa pidetty, oli koko lukioajan unelma. Eka yliopistovuosi etänä. Toive, että palataan normaaliin, nytkö se taas menee. Jaan ahdistuksesi, vaikka toinen tilanne.

Vierailija
26/30 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia. Valitettavasti.

Vierailija
27/30 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäministeri vastuuseen, kun ei saatu rajalle riittävää testausta. Minä olen tyhmemmän puoleinen enkä ymmärrä lääketieteestä mitään ja jopa minä olisin voinut kertoa, että rajalle tarvitaan lisäkapasiteettia testaukseen, koska Venäjältä sataa koronaa niskaan.

Sehän on Kymsoten eikä sisäministerin tehtävä.

Olet nyt ymmärtänyt ihan väärin.

Kaikki on sisäministerin syytä. Hän on a) Vihreä b) nainen, joten hänen pitäisi piestä julkisesti ja poistaa maasta.

t: perussuomalaiset

Vierailija
28/30 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikohan on kantanut virusta jo valmiiksi 👀🙂

Edelleen rokote ei estä leviämistä.

Samalla tavalla jokainen lomalainen levittää virusta..oli rokotettu tai ei.

Ei lomalla olo virusta levitä vaan se, jos lomalainen ei noudata suojaamisohjeita.

Mitä ohjeita?

Lähes kaikki säädökset on purettu ja peruttu?

Näsäviisastelija..

Vierailija
29/30 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, ettei hallitus saa noita raja-asioita kuntoon. Ihme säheltämistä. Ja jos Niinistö ei olisi viime keväänä puuttunut säheltämiseen, olisimme nyt Ruotsin tilanteessa. Presidentti saattoi puuttumisellaan pelastaa tuhansien suomalaisten hengen, vaikka saikin siitä sitten haukkuja.

Vierailija
30/30 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

potkupalloilijoiden viisautta ei voi kuin "ihailla".

Ei ole lätkäfanit tai muutkaan yhtään sen fiksumpia.

Jos Suomi olis voittanut lätkän MM-kultaa, taudit olisi juhlimisen seurauksena pinkaisseet taivaaseen.