Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronan mittasuhteet

Vierailija
24.06.2021 |

Olen ottanut rokotusohjelmaan kuuluvat, paitsi koronarokotetta. Syön lääkkeitä jos on tarve sekä käyn lääkärissä jos olen tarpeeksi sairas ja katson sen auttavan minua. Eli voitte ennen aloittamista unohtaa mahdollisen haukkumisen siihen suuntaan.
Viisaat, kertokaa minulle pari asiaa. Miksi rokote koronaan, jos se ei kuitenkaan estä tartuntoja eikä sairastumista?
Se siis ehkäisee pahan taudin? Miksi sitten lapsia, nuoria, työikäisiä rokotetaan, vaikka pahojen oireiden todennäköisyys on häviävän pieni? Vanhukset on kuitenkin rokotettu,eikö se riitä?
Miksi tartuntamäärät ovat jatkuvasti jokaisessa uutislähetyksessä aiheena? Mikä on oikeasti paljon tartuntoja?
Suomessa on testattu 2 500000 tartuntoja n 90000. Niistä kuolleita n950. Onko se paniikin paikka? Jalkapallokisoissa montako testausta versus tartuntaa?
Ilman foliohattua kysyn onko tämä oikeesti niin paha? Henkilötasolla toki on sellaisia joiden lähipiirissä on joku kuollut tai sairastunut vakavasti, mutta niitä on oikeasti todella vähän. En vähättele yhtäkään kuollutta, mutta kuolema tulee jokaiselle. Nyt vain koronaan ei saa kuolla, kaikki muu on ok.
Hyvää juhannusta kaikille!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakan takia, tajusitko. Kakka!!!!!!

Vierailija
2/2 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kakasta, nyt tiedän!