Että sellanen juhannus tulossa, kiitoksia vaan.
Taas muuttui suunnitelmat. Kiitos märkäruven levittäjän. Alkaa jo sapettaa se touhu! Miksi ei voi pysyä kotona, vaan pitää tunkea joka paikkaan aina jokaista tautia tartuttaan?!
Saas nähdä päästäänkö ensiviikolla lomareissulle vai joudutaanko sairaalaan pienimmän kanssa.
Joulu meni sivu suun (aaton aattona ambulanssilla vauvan kanssa sairaalaan ja sitten oltiin joulu siellä), pääsiäisen jouduin itse olla sairaalassa ja nyt näyttäisi juhannuskin menevän kököilleen. Alkaa sapettaa ja pahasti.
Kommentit (30)
juhannuksen yötöntä yötä ei oikeen voi viettää muulloin kuin juhannuksena, sinä valopää nro 2. ja sitä voi viettää muutenkin kuin ryypäten. se on vähän ku joulu, yhdessäolon juhla, kaikki ovat silloin lomalla.
ymmärrän ap:n vitutuksen hyvin
Kuulostaa siltä, etgä ootte itse aikamoisia tautien levittäjiä. Harva jokaisena juhlana viruu sairaalassa. Siinä välissä on varmaan ollu ihan tavallisia kotona lusittavia sairauksiakin. Kuinkahan monelle olette itse tartuttaneet kuppaanne?
Ei kai märkäruven takia sairaalahoitoa tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:18"]juhannuksen yötöntä yötä ei oikeen voi viettää muulloin kuin juhannuksena, sinä valopää nro 2. ja sitä voi viettää muutenkin kuin ryypäten. se on vähän ku joulu, yhdessäolon juhla, kaikki ovat silloin lomalla.
[/quote]
Kyllä se 90% silti juo jotain. Osa kaveriporukalla, osa perheen kesken. Kai sekin on sitten perheen kesken yhdessä oloa kun lapset on kotona kun vanhemmat ryyppää.
T nro 2
Voi ei! :( Pikaista paranemista sinne!!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:13"]Taas muuttui suunnitelmat. Kiitos märkäruven levittäjän. Alkaa jo sapettaa se touhu! Miksi ei voi pysyä kotona, vaan pitää tunkea joka paikkaan aina jokaista tautia tartuttaan?!
Saas nähdä päästäänkö ensiviikolla lomareissulle vai joudutaanko sairaalaan pienimmän kanssa.
Joulu meni sivu suun (aaton aattona ambulanssilla vauvan kanssa sairaalaan ja sitten oltiin joulu siellä), pääsiäisen jouduin itse olla sairaalassa ja nyt näyttäisi juhannuskin menevän kököilleen. Alkaa sapettaa ja pahasti.
[/quote]
Voi sitä muulloinkin ryypätä kun jussina. Muuten juhannuksessa ei ole mitään erikoista muuhun arkeen verrattuna
[/quote]
olenko minä puhunut jotain ryyppäämisestä? meillä kaksi pientä lasta joita itse hoidetaan, ei kiitos ryyppäämisele.
sama ku viettäsit joulun joskus muulloin. vaikkapa tammikuun viimeinen päivä. toki joulu itselle isompi juhla.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:21"]
Kuulostaa siltä, etgä ootte itse aikamoisia tautien levittäjiä. Harva jokaisena juhlana viruu sairaalassa. Siinä välissä on varmaan ollu ihan tavallisia kotona lusittavia sairauksiakin. Kuinkahan monelle olette itse tartuttaneet kuppaanne?
[/quote]
olemme olleet muista syistä sairaalassa, emme ole olleet sairaana! vai meinaatko, että sairaalassa ei voi olla muutoin kuin jos on jokin tarttuva tauti?
olemme joutuneet pelaamaan lapsen syntymän jälkeen melkoisesti ja perumaan monta menoa, koska joudumme pienimmän sairauden takia välttelemään tauteja.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:23"]
Ei kai märkäruven takia sairaalahoitoa tarvitse.
[/quote]
yleensä ei, mutta mitä pienempi, sen rajumpana tulee. ja meillä on aika pieni tenava joka muutenkin herkästi joutuu sairastellessa sairaalaan. (onneksi ei vielä ole mitään sairastanut)
ap
Ehkä te sitten vaan pysyttelee kotona, jos kerta tuollainen tilanne. Ihan kun kaikki muut ihmiset voivat tietää aina, että toinen ei kestä mitään viruksia tms. Ei niin, että kaikki muut varpaat teitä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:18"]juhannuksen yötöntä yötä ei oikeen voi viettää muulloin kuin juhannuksena, sinä valopää nro 2. ja sitä voi viettää muutenkin kuin ryypäten. se on vähän ku joulu, yhdessäolon juhla, kaikki ovat silloin lomalla.
[/quote]
Kyllä se 90% silti juo jotain. Osa kaveriporukalla, osa perheen kesken. Kai sekin on sitten perheen kesken yhdessä oloa kun lapset on kotona kun vanhemmat ryyppää.
T nro 2
[/quote]
Ja sinä kuulut tuohon 90%?
Itse en viitsi lapsia viedä tartutettavaksi mihinkään perhekerhoon, puistoon tai kauppaan. Ei niistä saa mitään muuta kuin tauteja.
Ja jos on kiva koti, niin siellä on mukava olla!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:41"]
Ehkä te sitten vaan pysyttelee kotona, jos kerta tuollainen tilanne. Ihan kun kaikki muut ihmiset voivat tietää aina, että toinen ei kestä mitään viruksia tms. Ei niin, että kaikki muut varpaat teitä.
[/quote]
tämä kyseinen henkilö tietää erittäin hyvin. mutta ei välitä. jankuttaa vain, että yhtä hyvin voitte saada taudin vaikka kaupasta. voidaan joo, mutta pienemmällä todennäköisyydellä, mitä että hän tulee sairaan lapsen kanssa samaan tilaan!
Miksi muutenkaan pitää sairaan lapsen kanssa tunkea joka paikkaan ehdoin tahdoin muita tartuttamaan?! Vaikka ei olisi ketään jolle sairastaminen riski. mutta ei se kenenkään perheessä kivaa ole sairastaa.
vai nautitko itse jotenkin siitä?
ap
Negatiivisuutesi vetää jo tauditkin puoleenne.
Jotenkin paistaa nyt itsekeskeinen kiukuttelu tästä! Juhannus on yksi viikonloppu muiden mukana, pieni lapsi asettaa joka tapauksessa omia haasteitaan lomailuun. Sairastaminen on kurjaa, mutta ei silloin katsota kalenteriin vaan huolehditaan paranemisesta. Tuota pienten lasten kanssa "takkuamista" (huomaa lainausmerkit!) kestää kuitenkin vaan muutamia vuosia.
Märkärupeen saa antibioottivoiteen, mikkä alkaa päivässä jo helpottamaan oireita. Ei siinä sairaalaa tarvitse.
En halua kuulostaa ilkeältä. Ap, niin kauan kun pysyviä vammoja ei jää tai kukaan ei kuole.... niin kauan itse asiassa kaikki on pahuksen hyvin.
Olen kyllä harmissani puolestasi, kun paljon on ollut vastoinkäymisiä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:13"]Taas muuttui suunnitelmat. Kiitos märkäruven levittäjän. Alkaa jo sapettaa se touhu! Miksi ei voi pysyä kotona, vaan pitää tunkea joka paikkaan aina jokaista tautia tartuttaan?!
[/quote]
Voi sitä muulloinkin ryypätä kun jussina. Muuten juhannuksessa ei ole mitään erikoista muuhun arkeen verrattuna