Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suutele... pussailee vaan :/

Vierailija
20.06.2014 |

Siis tämän miehen kanssa ollaan nyt 3kk seurusteltu ja vielä yhtään kunnon intohimoista kielisuudelmaa en ole saanut. Mies vaan antaa pieniä, söpöjä pusuja, seksinkin aikana :( Onko tää vaan sen tyyli vai voiko siitä lukea jotain? En ole asiasta puhunut mutta olen yrittänyt pussaillessa saada häntä edes vähän raottamaan huuliaan, mutta ei onnistu :/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei osaa? Ehkä mies ei nauti kielisuudelmista? Ehkä av-palsta ei ole oikea paikka hakea tähän ongelmaan ratkaisua? Ehkä kannattaisi kysyä asiasta poikaystävältä? Tupakoitko?

Vierailija
2/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi ja pesen hampaat säännöllisesti aamuin illoin :D Siitä ei siis pitäisi johtua. No joo toki kannattaa kysyä häneltä itseltään. Ajattelin vaan teidän mielipidettä kysyä voisiko johtua esim intohimon puutteesta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 11:57"]

En tupakoi ja pesen hampaat säännöllisesti aamuin illoin :D Siitä ei siis pitäisi johtua. No joo toki kannattaa kysyä häneltä itseltään. Ajattelin vaan teidän mielipidettä kysyä voisiko johtua esim intohimon puutteesta? 

[/quote]

Kaikki eivät oikeasti osaa edes suudella kunnolla. Saatika sitten halua, en itsekään suuremmin välitä kielisuudelmista. Itsekin olen nyt muutaman kerran ollut sängyssä miehen kanssa, joka ei kyllä kieltä käytä, mutta asia ei kyllä minua häiritse. Tosin mies kyllä sitten puree ja näyttää intohimonsa muulla tavoin.

-2

Vierailija
4/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, neljä vuotta odoteltu jo :D

Vierailija
5/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että sulla on miehenä mun exä

Vierailija
6/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kielisuudelmia. Voi ällö toisen limainen kieli mun suussa! Kyllä mä teininä joo kun se kuului asiaan, mutta en todellakaan tykkää siitä. En ole koskaan tykännytkään.

Vierailija
7/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät vaan osaa. Mun mies joskus yritti ja se oli kuin ankka näykkimässä ruohoa. Ei kiitos. Eikä se onneksi enää edes yritä.

Vierailija
8/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osata kumpikaan kielisuudella, hankalaa touhua! :D Intohimoa on kyllä muutoin, ja kieltä käytetään kyllä sitten muulla tavoin molemmat ;)

Vierailija
9/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli tuollainen, ei vaan pitänyt mistään kielareista. Tuohon kun tottui monta vuotta, on oikeasti alkanut ällöttää joidenkin miesten tyyli nuolla koko naama ja tunkea kieltä heti sinne kurkkuun asti. Kaipaan noita söpöjä pikkupusuja!

Vierailija
10/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pusu ja suudelma ihan eri asia vaikka kieltä ei käyttäisikään.

Vierailija
11/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli ilmeisesti ei syytä huoleen :D Kun kerran monella muullakin ollut näin :) En vaan ole ennen tavannut miestä joka ei tykkää kielareista

-ap

Vierailija
12/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole ikinä harrastanut kielisuudelmia - 20v aikana. Tuntuu että hän ei vaan "osaa" tai sitten ei vain pidä siitä. Kun hän joskus yrittää, niin se ei vaan tunnu tulevan luonnostaan. Voihan se olla intohimon puutettakin. Kaksi sellaista suutelua osaamatonta naista olen kohdannut, muut ovat kaikki sekä osanneet että halunneet.

Vierailija
13/13 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:07"]

Me ei osata kumpikaan kielisuudella, hankalaa touhua! :D Intohimoa on kyllä muutoin, ja kieltä käytetään kyllä sitten muulla tavoin molemmat ;)

[/quote]

Sehän käy ihan luonnostaa. Ensimmäisellä kerralla kielen päämme koskettivat ensin varovasti toisiaan ja sitten kielemme jo tanssivat keskenään. Hammaslääkärikään ei ole tutkinut suutani yhtä tarkkaan:D Musta siintä on parasta kun et hetken päästä erota omaa kieltäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän