Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän rinnat alkoivat roikkua...

Vierailija
20.06.2014 |

Ollaan molemmat nuoria (minä 23, nainen 24) ja seurusteltu n. 1,5 vuotta. Emme asu virallisesti yhdessä, mutta käytännössä vietämme useamman päivän viikosta jomman kumman luona. Yhdessä ollessamme ulkoilutetaan koiria, katsotaan leffoi, ollaan rannalla, shoppaillaan ja kokkaillaan. Kaikkea normielämää ja suhde voi hyvin :)

Olen kuitenkin havahtunut naisen rintojen nopeaan rupsahdukseen. Suoraan en ole mitään töksäyttänyt, mutta vaivihkaa ostanut kohottavia rintaliivejä ja jättänyt esille esitteitä silikonileikkauksista. Muutama päivä sitten nainenkin sitten katsoi peiliin ja nauroi rintojen olevan jo ihan oikeat riipparit. Syynä on varmasti se ettei hän voitele rintojaan, on paljon ilman rintaliivejä ja jatkuva juoksuharrastus ilman liivejä.

Naista tämä huvittaa, minua ällöttää. Itse yritän pitää itseni kuosissa ja kroppani on pysynyt samana ja jopa tiukentunut näin kesällä. Urheilen ja huolehdin vartalostani, sillä minulle tämä on elämäntapa. Luulin, että sitä Se olisi naisellekin, joka seurustelun alkuaikoina oli hyvinkin kiinteärintainen ja uhkea.

En enää edes halua häntä niin paljoa kun riippuvat rasvasäkit ällöttävät. Ne ovat kuin patakintaat. Rintoja suudellessa tulee mieleen vanhat mummot...

Pitäisikö luovuttaa jo nyt ja lähteä eri teille? Jos jo tämän ikäisenä rinnat roikkuvat, voin vain kuvitella millainen on 40-vuotiaana..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on perskipee. :)

Vää! Naiset!

Vierailija
22/31 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:05"]

Aloitusviesti on pilaa ja pohjautuu tähän toiseen:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4206799/ketju/poikaystava_plosahti_1_5_vuodessa

[/quote] no, kaikki ei roiku täällä 24/7 kyttäämässä mikä on vastaus mihinkin vaan katsoo vaan ikkunassa olevan ekan viestisatsin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huooh paska provo. Tuntuu että provot vaan huononee täällä päivä päivältä. :D

Mutta tälleen offina, toivottavasti oikeasti kukaan mies ei luule, että tissien roikkuminen tarkottaisi sitä ettei pidä huolta kropastaan. Tissit kun sattuu olemaan erilliset rasvapussit, joita ei voi treenata terhakoiksi. Ei voi siis verrata miehen treenattua kroppaa naisen tisseihin.

Vierailija
24/31 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, ettei itselläs roiku lauteiden rakoon. Voi tehdä aika imelää!

Vierailija
25/31 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:05"]

Aloitusviesti on pilaa ja pohjautuu tähän toiseen:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4206799/ketju/poikaystava_plosahti_1_5_vuodessa

[/quote] no, kaikki ei roiku täällä 24/7 kyttäämässä mikä on vastaus mihinkin vaan katsoo vaan ikkunassa olevan ekan viestisatsin.....

[/quote]Ja hyväksyy sen heti totuutena.

Vierailija
26/31 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen, jolla on niin isot rinnat että alkavat roikkumaan ajanmyötä, ei juokse ilman rintaliivejä ihan sen takia että se ei tunnu mukavalta. Mun minitissienkin kanssa pitää juostessa tissareita käyttää ihan mukavuus syistä, en usko roikkumisvaaraan.

Vierailija
27/31 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä vedän tuolla ilman rintsikoita niin se on ekat portaat ja kaks mustaa silmää.

Vierailija
28/31 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime saatana kelliäs!! Olen 43-vuotias, eikä rinnat roiku kuule TASAN YHTÄÄN!!! Voi vittu millaisia idiootteja voi yleensä olla! Mistä näitä sikiää...

Vierailija
29/31 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 09:37"]

Uskokaa nyt naiset että teissäkin voi olla vikaa! Ei miehet tarvi sietää selluliittejä tai riippurintoja.

[/quote]

Ime kelliäs!!!

Vierailija
30/31 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan niin vitun onneton kulli, että rinnat ruventunut siksi pidentymään ( riippumaan), että edes jossain olis pituutta.

No joo, hiton huono provo. Dami!

Vierailija
31/31 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehheeehee olipa harvinaisen huono provo! Voitele rintojaan? Öö mitä? Rinnat löystyy hormonaalisista syistä ja jos iho laihdutuksen takia venyy.

Provo sen takia, että isojen rintojen kanssa on MAHDOTONTA siis oikeasti mahdotonta käydä lenkillä ilman rintsikoita+urheiluliivejä. Se kipu ja epämukavuus on sietämätöntä, joten kukaan ei harrasta "juoksuharrastustaan" ilman rintaliivejä.

Ei millään pahalla M mut oot aika pimee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme