vaihdoin open työt koulunkäyntiavustajan hommiin ja stressi työelämässä katosi
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
samalla katosi myös palkka!
ei haittaa kun on velaton talo ja hyvintienaava mies=)
ap
Kuka puolittaisi palkkansa ja lomansa? Jos opettaja ei tarvitse rahaa, lienee kuitenkin loogisempaa pyrkiä vaikkapa osa-aikaiseksi opettajaksi eikä polttaa lomiaan.
Sinänsä on varmasti totta, että avustajana olisi todella paljon helpompaa. Mitään varsinaista vastuutahan avustajalla ei ole sen paremmin suunnittelusta kuin arvioinnistakaan.
Parempi olla kouluavustajana kuin polttaa itsensä loppuun. Miten burnout-ope palvelee yhteiskuntaa paremmin?
Olisipa minullakin rohkeutta tällaiseen. Open työ on vienyt minulta ilon elämästä ja nyt olen masentunut.
Miksi kukaan tekisi noin? Samaa työtä mutta puolella palkalla ja huonommilla lomilla. En ymmärrä.
Itse vaihdoin maisterihommat siivojan töihin. Läheiset paheksuu, itse olen onnellinen.
Ymmärrän täysin.. Kadehdin monesti avustajien työn helppoutta..
T. Väsynyt ope
Koulunkäyntiavustajan työ on kivaa. Vaihdoin lähärin hommat siihen. Ei ole ikävä paskaperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei haittaa kun on velaton talo ja hyvintienaava mies=)
ap
Äidinkielen osaamisesi on sitä tasoa, että en usko sinun käyneen yliopistoa.
Ap tarkoittaa koulunkäynninohjaajaa. Harvassa kunnassa enää avustaja nimike. Työ on todella mukavaa, mutta ohjaaja on vastuussa omasta työstään ja suunnittelusta, toisin kuin joku tuossa sanoi. Opettajia on koulunkäynninohjaajina jonkin verran. Tunnen itsekin yhden.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin.. Kadehdin monesti avustajien työn helppoutta..
T. Väsynyt ope
OHJAAJAN työ on kyllä vähintään yhtä raskasta kuin sinun työsi. Hän tekee työtä koko työpäivän ajan eikä saa monen kuukauden palkallista lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap tarkoittaa koulunkäynninohjaajaa. Harvassa kunnassa enää avustaja nimike. Työ on todella mukavaa, mutta ohjaaja on vastuussa omasta työstään ja suunnittelusta, toisin kuin joku tuossa sanoi. Opettajia on koulunkäynninohjaajina jonkin verran. Tunnen itsekin yhden.
Mikä työstä tekee mukavaa ja onko noihim töihin vaikea päästä? Pääseekö merkonomin koulutuksella? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä työstä tekee mukavaa ja onko noihim töihin vaikea päästä? Pääseekö merkonomin koulutuksella? :)
Työ on niin monipuolista. Kyllä merkonomin koulutuksella voi päästä työhön. Itselläni on lähihoitajan koulutus.