Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla isoja ongelmia pukeutumisen kanssa? Aina mustissa

Vierailija
24.06.2021 |

Aina kun pitäisi lähteä jonnekin illanviettoon tai vaikka ravintolaan, stressaan jo monta päivää etukäteen mitä puen päälleni. Haluaisin pukeutua kauniisti, mutta olen lihava ja häpeän itseäni. Lopulta sitten päädyn koko mustaan asuun joka ei varmasti herätä huomiota. Mustat farkut, musta t-paita, mustat tennarit. Niin masentavaa. Olen menossa juhannuksena grillijuhliin, ja eilen kiertelin kaupoilla että nyt ostan jonkun värillisen vaatteen! Lopputulos oli se että ostin mustat caprihousut - onhan ne vähän kesäisemmät edes kun lahkeet ei peitä koko säärtä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta herättää huomiota. Ainakin itse bongaan mustat pukeutujat. Itse pyrin aina siihen, että jos yläosa on musta niin alaosa ei missään nimessä. Sama toisin, jos on musta alaosa.

Vierailija
2/7 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan ok väri illanistujaisiin, jos se saa sinut tuntemaan olosi hyväksi. :) Mitä jos katselisit kaupoista ensi kerralla jotain mekkoa? Omasta mielestäni kaikennäköiset naiset näyttävät hyvältä mekossa, jos siis sellaista haluaa/tykkää käyttää. Kuoseissa ja väreissä on valinnanvaraa ja alle voi laittaa alusshortsit, jos reidet hankaavat yhteen tai pelkäät vilauttelua. Mekkoja myydään myös eri pituuksilla, ja nykyään näkee naisia pidempimallisissakin mekoissa. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pukeutua muuhunkin kuin mustaan mutta kirkkaat värit mietityttävät, niin miten olisi esimerkiksi viininpunainen, tumma luumu tai laivastonsininen? Jokin tällainen tumma värisävy yläosaksi ja alaosa voi olla sitten mustaa. Tällainen tumma sävy näyttää myös mekossa hyvältä mutta en tiedä, kuinka hyvin kaupoista löytyy tummia kesämekkoja. Usein ne ovat enempi vähempi sitä pirtsakkaa ja pastellia -linjaa.

Vierailija
4/7 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mustan asusi kanssa joku pirtee kukkapääpanta ja kivat korvikset tai kaulakoru. Mukavaa kesää ap!

Vierailija
5/7 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on joku päänsisäinen blokki tässä pukeutumisjutussa. Ylipaino ei ole este nätille ja värikkäämmälle kesäasulle eli kuten yllä jo vinkattiin, niin käy mekko-ostoksilla joko nettikaupoissa tai kivijalassa. Emmy ja rekki myyvät kierrätysmuotia myös isommille ihmisille, ovat siis nettikauppoja molemmat. Niistä saa merkkivaatteitakin edullisesti jos jaksaa penkoa ja filtteröidä valikoimaa. Juhannukseksi eivät tietenkään ehdi perille, mutta myöhempää käyttöä ja tarvetta ajatellen.

Vierailija
6/7 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokomusta asu kylläkin herättää huomiota, varsinkin näin kesäkuumalla. Eikö ole hirvittävän tukalaa olla mustissa päästä varpaisiin, kun aurinko porottaa?? 

Käy pukeutumisneuvojalla jos et itse osaa valikoida erilaisempaa ja värillisempää vaatetusta itsellesi. Tai pyydä hyvää ystävää makutuomariksi ja stylistiksi kaupoille.

Vierailija
7/7 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan alaosan kanssa voi yhdistää jonkun kuviollisen yläosan, esim. mustavalkokuvioisen, mustabeessikuvioisen tai jonkun kirkkaitakin värejä sisältävän, niin saat helposti piristettyä pukeutumistasi. Vältä kuitenkin ns ”markettivärejä” eli yksiväristä pinkkiä, turkoosia, limevihreää jne, näyttävät mustan kanssa kovalta ja halvalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi