Gallup. Mitä juomia juhannukseksi
-meillä odottaa huomista
pari kuoharipulloa
pari valkoviiniä
miehelle olutta ja minulle siideriä
Väkeviä löytyy kaapista, mutta ei ole vartavasten juhannusta varten ostettu
Menemme huomenna mökille ja tsuppaamme varmaan sidukat ja oluet heti auki, mutta känniin ei kukaan juo. Puuhailemme perheenä yhdessä ja kun tulee vieraat, tarjoamme kuoharia tervetuliaismaljaksi. Viiniä ruokajuomaksi oluen kera ja saatamme ottaa alkusnapsit.
Illalla poltamme kokon ja sen aikana nautimme vieraiden tuomia juomia, mutta syömme välipaloina jotain suolaista, niin kukaan ei mene känniin, vaan jotkut suomalaiset todella osaavat nauttia hyviä juomia sivistyneesti. Hyvä valkoviini korostaa uusien perunoiden ja sillin makua erinomaisesti ja täydentää muutenkin hyvää ateriaa.
Miten teillä muilla. Absot älkööt vaivautuko purkamaan lapsuuden traumojaan tähän ketjuun
Kommentit (10)
Mulla oli muutama sidukka ja poika joi ne. Lupas ostaa uudet tänään, eikä vieläkään ole näkynyt. Tiedän, että jään ilman niitä muutamaa, kun ei se pöljä jaksa huomen aamulla hakea. Vituttaa.
Normisetti. Olutta, shampanjaa ja punkkua tarpeeksi.
Pullo kuoharia, pullo viinaa ja pari lonkeroa itselleni olen varannut kavereiden juhannusbileisiin
Pullo valkoviiniä,kun ollaan ihan vaan kotona.Jos oltaisiin menty mökille,olisin ostanut myös pari saunaolutta ja muutaman siiderin.
Muutama olut, pullot valko- ja punaviiniä. Cocktailtarvikkeet peruscocktaileille.
Laatikollinen kuivaa valkoviiniä, värkit sangriaa varten, ouzoa, limua, mehua..
Aloitettiin juhannus miehen kanssa kaksin. Ruuan kanssa hyvää punkkua ja nyt pari olutta. Huomenna anoppilassa ehkä pari olutta ja ruuan kanssa viiniä. Samalla linjalla siis tänään sekä huomenna :)
Meillä juodaan vain pillumehua.
T. Oikea panomies