Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tyylisesti meikkaat päivittäin?

Vierailija
19.06.2014 |

Mitä tuotteita käytät päivittäiseen meikkiisi?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkivoide (vaalein mahdollinen koska olen niin kalpea), geelimäinen musta rajaus yläluomelle, mustaa ripsiväriä, rusehtavaa poskipunaa, punainen kestohuulipuna

Vierailija
42/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suohirviö, joten pakko laittaa kunnon arsenaali tavaraa naamaan, etten altista kanssaihmisiä kaameudelleni. Lopputulos on kuitenkin mielestäni luonnollinen.

Käytössä siis: CC-voide, peitevoide, irtopuuteri, aurinkopuuteri/poskipuna, kulmakynä, ripsari, rajauskynä, tumma & vaalea luomiväri, neutraali huulipuna.

Itseltäni ei onnistu pelkkä ripsiväri look, koska naama on kiiltävä ja punaisenkirjava. Näyttäisi älyttömältä jos laittaisi pelkkää ripsaria, mutta jättäisi pohjan tekemättä. Samoin jos tekee pohjan, niin pakko myös lisätä ne poskipunat, ripsarit ja kulmakynät, koska muuten näyttää luonnottomalta. Myös mikään viiden minuutin meikkaussutaisu ei onnistu, tarvitsen vähintään puoli tuntia.

Kaikki eivät synny luonnonkauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoide (Aco), meikkivoide (Laura Mercier tai Sensai, vähän vuorotellen), peitevoide (Blasco), puuteri (Rimmel), bronzer (Loreal), kulmakynä (Lumene), nestemäinen eyeliner (Loreal), ripsari (joku Jenkkimarketista ostettu nevarimerkki), ja sitten Viva La Divan huulipunista päivän mielentilaan sopiva sekotus. Ja tietty suihkaus Lancomen hajuvettä.

Vierailija
44/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalea että tumma meikkivoide, irtopuuteri, aurinkopuuteri, silmänrajauskynä, ripsiväri (muutama kerros), joskus irtoripsiä, laittautuminen on minusta hauskaa ja teen sen mielelläni

Vierailija
45/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan Rimmelin eyelinerillä yläluomelle siistin rajauksen, sitten Kanebon Sensai -ripsiväriä. Kulmiin laitan Isadoran luomiväriä ja lumenen kulmakynää välillä myös. Sitten vaan meikkipuuteria vielä nassuun hiukan. Eli mielestäni teen siistin ja juuri sopivan meikin. Ilman meikkiä en tykkää kasvoistani, olen niin vaalea.

Vierailija
46/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 13:48"]

Näyttäisi älyttömältä jos laittaisi pelkkää ripsaria, mutta jättäisi pohjan tekemättä. Samoin jos tekee pohjan, niin pakko myös lisätä ne poskipunat, ripsarit ja kulmakynät, koska muuten näyttää luonnottomalta.

[/quote]

No niinpä!! Suomessa näkee usein lookia, jossa naamalla on ripsaria ja muuta silmämeikkiä, mutta iho on epätasainen ja punaisenkirjava. Mikä pointti siinä on? Itse jättäisin ennemmin ne silmät laittamatta ja pistäisin ihon tasaiseen kuntoon.

Vierailija
47/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on turhaa rahanhukkaa.

Vierailija
48/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 08:30"]Kuka täällä alapeukuttaa ja miksi???

[/quote]

Varmaan ne rumilukset jotka tarvitsevat valtavan arsenaalin meikkejä naamaansa uskaltaaksen mennä ulos ovesta

[/quote]

Meikillä voi korostaa omaa persoonallisuuttaan kuten myös koruilla. Jotkut ihmiset ovat esteettisiä ja saavat mielihyvää kaikesta kauniista.

Vierailija
49/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 07:49"]

Meikkivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna, aurinkopuuteri, ripsiväri, kulmakarvageeli ja kulmakynä. Eli tosi luonnollinen lopputulos, rajauksia tai luomivärejä en koskaan käytä, en osaa tehdä niitä niin että näyttäysivät hyvältä. Huulipunaa käytän silloin tällöin.

[/quote]

Heh heh, tosi luonnollinen lopputulos, kun naamassa on viittä eri peittävää tuotetta :D Mahtaa olla iho kivassa kunnossa.

Vierailija
50/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mun arkimeikkiin kuuluu True match meikkivoide, Lumenen poskipuna, Oriflamen aurinkopuuteri, H&M kulmaväri, Oriflamen ripsiväri ja välillä korostan silmiä ruskealla luomivärillä.

Houkuttaisi satsata enemmän laatuun, mutta tuntuu niin pahalta laittaa haisemaan esim. meikkivoiteeseen niin paljon rahaa kerralla... Vaikka varmasti ovat parempia ja kestäisivätkin pidempään. No, kyllä noillakin onnistuu, ehkä sitten joskus jos on parempi rahatilanne:)

Löytyisiköhän täältä neuvoa, olen nimittäin todella kalpea enkä oikein meinaa löytää sopivaa meikkivoidetta... Olen tuota true matchin vaaleinta sävyä käyttänyt, mutta talvisin sekään ei ole tarpeeksi vaalea. Mistä olette muut kalmankalpeet hankkineet meikkivoiteen tai BB-voiteen, ja mitä merkkiä?

Vierailija
51/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkipuuteri (kanebo), silmien pohjustus (urban decay), luomiväriä (naked 2, UD), Rimmelin nestemäisellä eyelinerillä rajaukset, Lumenen valkoista/mustaa kajalia, L'orealin mangaeyes tai volume million mascaraa, Seppälästä ostettua arinkopuuteria ja päivän sävyihin sopivaa poskipunaa sekä Guerlainin meteoriiteilla viimeinen sipaisu. Huuliin Estee Lauderia. Voila, en näytä sen karummalta kuin muutkaan, tykkään vaan ehostautua töihin :)

Vierailija
52/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehiä huijataan ja reippaasti! Eihän suurin osa täällä näytä ilman meikkiä varmaan yhtään samalta, kuin meikit päällä. Kun otatte meikit pois, mies (jos siis on mies) luulee teitä joksikin muuksi naiseksi ja pyytelee anteeksi, että on tullut väärään asuntoon. Kamalia määriä pakkelia käytätte. Näytätte varmaan samalta kuin Geordie Shore:n tai Jersey Shore:n naiset.

Vierailija
53/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:07"]Kyllä miehiä huijataan ja reippaasti! Eihän suurin osa täällä näytä ilman meikkiä varmaan yhtään samalta, kuin meikit päällä. Kun otatte meikit pois, mies (jos siis on mies) luulee teitä joksikin muuksi naiseksi ja pyytelee anteeksi, että on tullut väärään asuntoon. Kamalia määriä pakkelia käytätte. Näytätte varmaan samalta kuin Geordie Shore:n tai Jersey Shore:n naiset.

[/quote]Samaa mieltä. Siis järkyttävät määrät kaikenlaista sitä ihminen päivittäin naamaansa tunkee. Mä ymmärrän että iltameikki ravintolaan tai juhliin on monimutkaisempi, mut että ihan arkena töihin tuo määrä. Eli Näytätte aina samalta, arkena ja juhlana.

Vierailija
54/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan lestadiolaistyylisesti. 

Vierailija
55/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cc-voide, (irto)puuteri, aurinkopuuteri, kulmakynä, välillä vaaleaa luomiväriä korostamaan kulmaluuta, ripsiväri ja värillinen huulirasva

Vierailija
56/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:07"]

Kyllä miehiä huijataan ja reippaasti! Eihän suurin osa täällä näytä ilman meikkiä varmaan yhtään samalta, kuin meikit päällä. Kun otatte meikit pois, mies (jos siis on mies) luulee teitä joksikin muuksi naiseksi ja pyytelee anteeksi, että on tullut väärään asuntoon. Kamalia määriä pakkelia käytätte. Näytätte varmaan samalta kuin Geordie Shore:n tai Jersey Shore:n naiset.

[/quote]

No siis juuri niiden kaikkien miesten takia naamaani meikkaankin. Aamulla oikein kihisen innosta paklatessani ja samalla miettiessäni niitä kaikkia miesparkoja, joita tulen päivän aikana armottomasti huijaamaan. Hohhoijaa...

Vierailija
57/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 13:48"]

Näyttäisi älyttömältä jos laittaisi pelkkää ripsaria, mutta jättäisi pohjan tekemättä. Samoin jos tekee pohjan, niin pakko myös lisätä ne poskipunat, ripsarit ja kulmakynät, koska muuten näyttää luonnottomalta.

[/quote]

No niinpä!! Suomessa näkee usein lookia, jossa naamalla on ripsaria ja muuta silmämeikkiä, mutta iho on epätasainen ja punaisenkirjava. Mikä pointti siinä on? Itse jättäisin ennemmin ne silmät laittamatta ja pistäisin ihon tasaiseen kuntoon.

[/quote]

Tämä. Näitä "en mä käytä kuin ripsiväriä" -naisia näkee todella paljon. Naama saattaa olla aivan kirjava tai kelmeä olmi, mutta silti on lisätty ripsiväriä, tai jopa koko silmämeikki. Mielestäni tuollainen on jotenkin koomisen näköistä. Meikki alkaa meikkipohjasta, ellei sitten satu olemaan täydellistä ihoa omasta takaa.

Vierailija
58/58 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti käytän ainoastaan kulmakynää ja puuteria. Ihoni pysyy vähällä vaivalla hyvänä, niin ei tarvitse sitten pelailla millään meikkivoiteilla. Satunnaiset näpyt peitän pienellä määrällä peitevoidetta. Joskus jos oikeen villiinnyn, niin saatan laittaa arkena kevyen kissamaisen rajauksen yläluomelle, taivuttaa ripset ja laittaa ripsaria. Juhliin jne. illanviettoihin laitan ripsarit, rajaukset ja huulipunaa pohjustuksineen.

Mun mielestä omaksi "ehostuksekseni" riittää ihon hoitaminen, hygieniasta huolehtiminen, hiusten harjaaminen ja koloisten kulmakarvojen meikkaaminen. Oon tyytyväinen ulkonäkööni, joten arkena en koe tarvetta kuluttaa aikaa meikkaamiseen. Olen 25-vuotias työssä käyvä, yksin asuva korkeakouluopiskelija