Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin perustuu mökkeilyn keskeisin idea?

Vierailija
23.06.2021 |

Voisitteko avata kun en ymmärrä miksi niin moni viihtyy ja menee mökille lomalla. Miksi? Eihän siinä ole mitään hauskaa kun joutuu töihin ja pahimmillaan ei ole juoksevaa vettä eikä oikeaa nykyaikaista vessaa. Aina kädet täynnä töitä ilman rentoutumista sääskeistä ja paarmoista puhumattakaan. Miksi oi miksi?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se perustuu siihen, että ihmisillä on liikaa aikaa ja rahaa, ovat myös masokisteja.

Mitä masokismia on löhöillä laiturinnokassa?

Vierailija
62/66 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä saunomista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta voi kysyä samoin. Mitä järkeä on esim. notkua tällä umpityperällä palstalla lukemassa ha vastailemassa provoihin.

Mieluummin minä olen mökillä ja nautin kesästä.

Vierailija
64/66 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mökillä aina tehdään töitä? Minä ja vaimo molemmat rentoudutaan ja laitetaan hommat puoliksi. Minä sytytän saunan, ajan mökille ja kannan ostokset. Loput ajasta saunon, juon kaljaa ja otan iisisti. Vaimo kokkailee, tiskaa ja, noh siinä taisi olla kaikki mitä nainen tekee. Pääsee helpolla.

Vierailija
65/66 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mökkeilyn ja sen hienouden, mut en ymmärrä miksi omakotitaloasujat haluaa vielä mökkielämää? Itse olen nyt vuoden asunut omakotitalossa ja mökkeilyhalut on ihan pakkasen puolella. Tossa talossa on tarpeeksi mökkeilyä.

Vierailija
66/66 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökillä on kyllä joka vuosi jotain puuhattavaa. En ehkä edes jaksaisi väsätä niin paljon mutta laiskemman osapuolen on vaikea levätä kun toinen hulluna repii rikkaruohoa aamuyhdeksältä. Toisaalta sitten taas saa katsella omaa kädenjälkeä. Olen nyt saanut kyhättyä pari pikkurakennusta mökille ja päärakennuksen rakennevirheet on korjattu. Saunotaan toki jonkin verran ja uidaan myös. Tei ni ei tee oikein mitään, lähinnä mököttää omassa eriössään kännykkä kädessä. Osallistuu jonkin verran kotitöihin mutta joku katonlaitto ei pätkääkään kiinnosta.