Jalkapalloilijoilla on täydelliset vartalot
Sopusuhtaisia, lihaksikkaat reidet, vau!
Kommentit (22)
No eiköhän lihaksikkaammat reidet ole vaikka korkeushyppääjillä. Eikä ole sellaisia itkijöitä kun pallon potkijat.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:44"]
Tosi pieniä käpyjä. Katsoin eilen pelaajaesittelyä niin painoa oli 67 kiloa. Sehän on vähemmän kuin av-mammojen keskipaino.
[/quote]
Katso seuraavaksi Saksan peli, on vähän eri lukemat ... ja ap:lle, joo, esim. Rooney: kylläpä onkin hottis kroppa tai Crouch (se ei tosin taida olla mukana tällä kertaa?).
Kyllä on kropat pojilla kunnossa.
Aika namuja osa. Hieman jo nolottaa kohta matseja katsoa, ukko tajuaa varmasti kohta syyn miksi nyt yhtäkkiä fudis rouvaa näin kiinnostaa. :)
No eihän siellä kentällä mitkään rellukkamahat jaksaisi juostakaan. Kato, potkupallon pelaajat treenaa aika lujaa.
Samaa mieltä ap:n kanssa, ainoa syy miksi katson. Jalkapallo pakolliseksi miehille! ;-) (Ja pakolliseen jatkokysymykseen vastaan jo nyt: kyllä, olen itse erittän hyvässä fyysisessä kunnossa)
Mun mielestäni ne sais olla vähän pidempiä, muuten hyvä. Ja tuo pituushan (siis lyhyys) ei televisiossa haittaa.
Ronaldo on pitkä jalkapalloilijaksi, hän taitaa olla 186 cm. Mutta esim. Messi ei ole kuin 169 cm...
Futis on hieno taktiikkalaji, paljon parempaa kuin väkivaltainen jääkiekko.
Futarit vois hyvin pelata tiukoissa trikoissa :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:47"]
Aika namuja osa. Hieman jo nolottaa kohta matseja katsoa, ukko tajuaa varmasti kohta syyn miksi nyt yhtäkkiä fudis rouvaa näin kiinnostaa. :)
[/quote]
Ja samaan aikaan mammat valittaa, kun ukot katselevat timmien fitnesstyttöjen perään :)
jaa , miesten vartalot arvostelun kohteena?
missikisat on kamalaa saastaa ja silaribimbot on horoja? =))))))))))))))))))
Niin kauan kuin ura jatkuu niin kroppa on kunnossa kyllä...
T. entinen palloilija nykyinen pallo ;)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:54"]
[/quote]Höpsistä. Ei ole taktiikkalaji. Syötöt kun osuu kohdalle niin aina aukeaa paikkoja ilman taktiikkaa
[/quote]
Olisi kyllä koomisen näköistä kun koko ajan parkuvat ja kitisevät kun joku hipaisee, siihen todella sopisi noi tiukat trikoot :), tulisi sellainen prinsessafiilis.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:58"]
[/quote]
Olisi kyllä koomisen näköistä kun koko ajan parkuvat ja kitisevät kun joku hipaisee, siihen todella sopisi noi tiukat trikoot :), tulisi sellainen prinsessafiilis.
[/quote]
mieluummin perkuu kuin on väkivaltainen hakkaaja, kuten jääkiekkoilijat
Onneksi jalkapalloilijat kaatuu kontaktista! Meillä on jo jääkiekko, jossa otetaan fyysistä kontaktia. Pidän tämän lajin mielelläni siistinä ja taktisena:)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:53"]Mun mielestäni ne sais olla vähän pidempiä, muuten hyvä. Ja tuo pituushan (siis lyhyys) ei televisiossa haittaa.
Ronaldo on pitkä jalkapalloilijaksi, hän taitaa olla 186 cm. Mutta esim. Messi ei ole kuin 169 cm...
[/quote]
Jalkapalloilijoita on muitakin kun Ronaldo ja Messi:-). Maalivahdeista suurin osa on yli 190cm ja kun tässä selailin noita huippujoukkuita niin esim, Saksalla on ainoastaan kaksi pelaajaa alle 180cm, Portugalilla kaikki puolustajat ja hyökkääjät on yli 180cm, Blegialla kolme pelaajaa alle 180cm jne..
Jalkapallo on oikein hyvä katsoa laji meille naisille.
Kauniita naisiahan on tv.t ja lehdet pullollaan, joten mielestäni jalkapallo
on "tasaarvon"-asialla. :)
Miehetkin tykkäät seurata sitä, joten turhaa nussutusta kotosalla näistä komeiden urosten seuraamisesta ei tule.
Minä luulen, että mieheni ei pitäisi jos katsoisin vaikka Chippendale miestanssijoita 2h illassa telkkarista, mutta jalkapallo on ok.
Tosi pieniä käpyjä. Katsoin eilen pelaajaesittelyä niin painoa oli 67 kiloa. Sehän on vähemmän kuin av-mammojen keskipaino.