Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa mennä naisen kanssa seuraavalle asteelle

nuori_mies
23.06.2021 |

Olen ihan ok näköinen kundi ja pääsen kyllä naisten kanssa suuteluasteelle. Tämän jälkeen en sitten tiedä miten edetä. En uskalla esim. kosketella naista tai ehdotella jotain muuta kun en tiedä haluaako nainen sitä vai ei. taidan olla liian kiltti opiskelijapoika

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti-ihmisen todella radikaali ehdotus: 

Ehdotan sellaista, jonka  olen itse kokenut naisena hyväksi:  Kerro, että toinen on niin ihana, että toivoisit/haluaisit yms. tehdä mitä sitten haluaisit.   Tämän jälkeen kysyt, että haluaako toinen/onko ok. 

Näin toimittiin nuoruudessani ja hyvin meni. Toimii myös keski-iässä. Luultavasti toimii myös vanhana.

No mutta hyvä ihme sentään, tuohan olisi kommunikointia.

Ja kommunikointi kuulostaa melkein samalta kuin kommunismi. Ja kukaan ei tiedä mitä se tarkoittaa, mutta varmasti jotakin to-del-la pahaa.

t. nykynuoriso

Ongelma on että miehen biologiset halut haihtuu kuin pieru saharaan sillä sekunnilla kun pitää alkaa selittelemään.

Vierailija
62/64 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota naisen aloitetta.

Loppuelämäsi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä muistelee kaihoisasti omaa nuoruutta, mutta sitten tulee vastaan tällaisia avauksia, jotka muistuttavat millaista se oikeasti oli olla epävarma nuori ihminen=D Yli 30-vuotiaana itsevarmana aikuisena elämä on helpompaa

Tsemiä! Kyllä se siitä etenee;)

Itse olen 30v neitsyt eli ei tää elämä nyt niin itsevarmaa ole edelleenkää. AP on päässyt minua pidemmälle

Vierailija
64/64 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sulla on ikää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi