Ikuinen babyface, muita kohtalotovereita?
Olen 26-vuotias 2 lapsen äiti ja musta on jopa huvittavaa miten paljon ihmiset 'tuijottaa' ja jotkut jopa sanonu miten noin nuorena jo kaks lasta, sit ihmetellään mitä ihmettä 26 luulisi 18 vuotiaaksi. Teiniäidiks usein luullaan ja se on välillä ärsyttävää.
Ärsyttävintä on huomata miten vanhemmat miehet lähestyy paljon ja sit jotenki säikähtää ai sä oot jo 26v. Siitä tajunnu et miehiä lähes aina kiinnostaa nuori liha..
Toisaalta ikää kun on tullu enemmän tää ei enää niin häiritse :)
vinkit siis kehiin, miten näyttäisi hieman ikäiseltään?
Kommentit (20)
Laihduta. Yksiväriset vaatteet. Jätä kaiken kirjavat vaatteet lapsille. Osta nahkakengät. Näillä pääset alkuun.
Mulla ihan sama, oon 24 mutta näytän 18v. Mutta olen jo niin tottunut ettei se kauheasti haittaa. Ihmiset on ihan kiva yllättää, ja tästä on varmasti iloa sitten kun olen jotain 40.
Mä ainakin olen jo laiha ja tyttömäinen kroppa, kilot yleensä tekee juuri vanhemmaksi.
No sehän on vaan hyvä ettei näytä miltään räähkältä :D itse kans sirokasvoinen ja babyface, ikää 26
Oon muuten itse huomannut että monet 18-19 vuotiaatkin näyttää nykyään ihan ylä-aste ikäisiltä. Tiedä sitten mistä johtuu... Ja tohon laihdutus "vinkkiin" sen verran, että itse en ainakaan ole yhtään pullukka, ennemminkin hoikka. Että ei se babyface siitä ole kiinni.
Älä huoli, kyllä tuo vika aikanaan korjaantuu ja jos olet samanlainen kun meidän sukumme naiset, lösähdät yhtäkkiä. Minua äimisteltiin, kun kerroin olevani äiti parikymppisenä -mitä, onko sinulle jo lapsi?!!! - Juu, on kolme kappaletta. (Olin 25)
Rupsahdus on ruvennut yhtäkkiä tapahtumaan nyt, kun olen 42-43. Ero on huima jo 2 vuoden takaisiin kuviin. Kasvot ikään kuin valahtavat, vaikka ryppyjä ei ole vieläkään. Katso miten äitisi vanhenee, samalal tavalla menee luultavasti sinullakin. Ei muuten ole kivaa, kun tämä käy näin äkkiä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 09:15"]
Laihduta. Yksiväriset vaatteet. Jätä kaiken kirjavat vaatteet lapsille. Osta nahkakengät. Näillä pääset alkuun.
[/quote]
olen normaalipainoinen, en mitenkään pyöreä. kasvot pyöreänmuotoiset ja blondi tukka mikä varmaan vaan lisää lapsenomaisuutta..
en käytä värikkäitä/teinivaatteita..
-ap
Oli hirveää näyttää 18-vuotiaalta kun oli 25 mutta nyt melkein nelikymppisenä on ihan kiva kun näyttää 25-vuotiaalta :-D
t: kohtalotoveri
No ongelma se on sullakin! Entäs jos olisi toisinpäin? Miksi ette osaa iloita tuosta asiasta?
Joo, en tiedä millä itseään vanhentaa, mulla ei ainakaan työnpuolesta käytetyt jakkupuvun yms. ole asiaa auttaneet :) papereita kyseltiin Alkossa vielä kolme vuotta sitten. Täytän vajaan kuukauden päästä 37. Mulle tuli tänä keväänä uusi pomo, joka muutaman kuukauden jälkeen oli jostain nähnyt mun syntymäajan ja tuli oikeen sanomaan, että oli luullut mua reilusti alle kolmekymppiseksi. Oon miettinyt kuinkahan paljon tää ulkonäkö on vaikuttanut työelämässä mun uskottavuuteen :D mut nyt kun osa samanikäisistä kavereista alkaa rupsahtamaan, niin osaan jo olla kiitollinen omista geeneistäni :)
Siitä on iloa vanhemmiten. Olen 38-vuotias kahden lapsen äiti, lapset ala-asteella.
Tutut puhuvat minusta, että olen kasvoiltani ikinuori. Pukeudun ihan normaalisti, töissä usein jakkupuku.
Töissä just joku mulle opasti, että "sitten kun alat olla lähempänä kolmeakymmentä ja lasten hankinta alkaa olla ajankohtaista". Joku töissä kanssa luuli (meillä on iso organisaatio, että olen kesätöissä. Kyseli olenko festareille menossa, niin kuin hänen juuri kirjoittanut tyttärensä.
"Sä et ole varmaan kuullutkaan sellaisesta bändistä kuin Dingo, kun et ollut silloin vielä syntynytkään". Ja kaikkea ihme älyttömyyksiä.
Ihmetellään, miten olen teini-iässä saanut lapset ja kyennyt opiskelemaan ja uraa luomaan. Paperit kysytään aina.
Tämä on sukurasite. Äitini, 70v yritti mennä ottamaan flunssarokotetta, joka on eläkeläisille ilmainen. Terveydenhoitaja jankutti, että pitää olla eläkkeellä että saa ilmaisen, vaikka kela kortista näki iän.
Mummi oli kuollessaan 98-vuotias. Omat hampaat suussa, luki ilman laseja ja asui kotonaan itsekseen loppuun saakka.
Mä olen vieläkin, kesällä täytän 40. Tosinpienet pystyrypyn alut on tullut otsalle kulmakarvojen väliin, mutta silti olen sellainen lapsenpyöreänaamainen, isosilmäinen tyyppi jolta jatkuvasti kysytään papereita jos ostan keskikaljaa. Pieni koko ja hoikkuus varmaan lisäävät vaikutelmaa nuoremmasta.
Juuri hiljattain sain taas kuulla kuinka minulla on kuulemma vaikka kuinka aikaa vielä lapsia saada. Ja töissä noin kuukausi sitten asiakas meinasi että tämä ihan varmasti onkin sulle ihan ensimmäinen työpaikka... Kyllä ne hiljenee kun kerron ikäni.
Hulluinta on, että en ole edes elänyt terveellisesti. Olen ollut ikävuodet 30-38 ylipainoinen alkoholin suurkuluttaja. Aurinkoa olen ottanut aina, ihovoiteita en käytä.
Jos mä oon vielä 15 vuoden päästä siskoni kaksoisolento niin mullakin tämä edessä. Sisko täyttää 35 ja edelleen jokaiseen baariin kysytään paperit ja kaupat ei myy siideriä jos unohtaa henkkarit kotiin. Sisko on sen 35 ens viikolla ja minä 20, voitais olla kaksoset ulkonäön puolesta.
Joo, täytin viime vuonna 30v. ja mua vieläkin luullaan 16-19-vuotiaaksi. Kivasti ihmisten naamat aina venähtää kun kuulevat oikean ikäni xD
Mulla on taas ihan päinvastainen ongelma. Kaikki luulee, että olen 2-5 vuotta vanhempi mitä olen, oikeasti olen vain -93! Aina saa kuulla, että enkö olekaan -90 tai jotain vastaavaa. Todella turhauttavaa. Etenkin jo näin nuorella iällä, miltä mahdan näyttää nelikymppisenä..
Jep, itse oon jo 37v ja kaikki jotka ikäni kuulevat ovat että "mitäääää"? Ei oo enää kivaa tässä vaiheessa. Osa on jopa järkyttyneitä siitä että mulla on lapsia (ennen kuin kuulevat ikäni).
No mä oon 42 ja aina saa joka paikassa näyttää paperit. Oon kuulemma 25-vuotiaan näköinen. Huoh, kyllä ahdistaa!
Olen 35 ja mua on usein luultu 10 vuotta nuoremmaksi. Mutta tosiaan parempi näin, saati näyttäisin ihan hullun vanhalta.
Älä stressaa. Luultavasti näytät suurimman osan mielestä kuitenkin täysi-ikäiseltä, joten onko sillä tarkalla iällä niin väliä?
Mäkin näytin teininä ja parikymppisenä aina ikäistäni nuoremmalta, mutta nyt 31-vuotiaana olen ihan parin vuoden sisällä alkanut näyttää ikäiseltäni. Samoin on käynyt parille tutulleni.
Kyllä mullakin vähän samaa vikaa, 25v ja kaks lasta. Aina, ihan poikkeuksetta kysytään paperit joka paikassa ja hämmästellään että ohhoh, olisin veikannu korkeintaan 20v.. mutta minusta tämä on ihan positiivistakin toisaalta :)