Kuinka monta tuntia teillä suurinpirtein kestää juoda 14 olutta?
Mielenkiinnosta kyselen, sillä itse juon tuon määrän 4 tunnissa ja haluan tietää onko se lyhyt aika juoda tuo määrä.
Kommentit (48)
Parissa tunnissa menee, kun oikein asiakseen alkaa kiskomaan.
Yksin menee olut per tunti, seurassa saattaa kolmekin mennä.
En juo koskaan noin montaa olutta, eli aika kauan menis. haudon yhtä drinkkiäkin yleensä vaikka kuinka kauan.
Tunti-pari per olut ja yhtä enempää en juo kerralla kuin joskus harvoin eli sanoisin että noin 20 tuntia jakaantuneena kahdelle viikolle.
Herää ihan oikeasti kysymys, että miksi kukaan joisi 14 olutta. Neljätoista! Jano lähtee jo sillä ensimmäisellä ja jos humalaan haluaa niin eiköhän silloin kannata juoda jotain vahvempaa.
Helposti vetäisin neljässä tunnissa minäkin jos pienistä oluista nyt puhutaan. Kännissä kyllä olisin sen jälkeen.
Abaut seitsemän vuotta sillä vauhdilla millä olutta kulutan.
Kuinka kova hinku päästä humaloihin.
Jos alkoholittomat oluet (0,5%) lasketaan tässä olueksi, niin muutama viikko menee. Jos pitää olla ihan kolmosolutta, niin kolme vuotta ei riitä.
Joskus ravintolassa olen katsonut ihan kellosta, että yhden oluen juonti kestää minulla kaksi tuntia.
Viime aikoina on 720 tuntia tuohon määrään mennyt.
Juon iltaisin normitahdilla noin 3 tölkkiä tunnissa, eli vähän alle 5 tuntia. Jos olisi kiire, niin joskus on juotu 10 kaljaa tunnissa, joten kyllä ne alle 2 tuntiin saisi juotua, mutta silloin on jo aika pyörryksissä.
En ole vielä tähän ikään saanut alas kokonaista pullollista/tölkillistä, joten sanoisin että n. 450 vuotta tai enemmän.
Iso mies olen ja juon liikaa, mutta kerralla en ota noin paljoa, enkä juo peräkläisinä päivinä. 100-200 tuntia menisi. Varmaan tunnissa tai kahdessa menisi, mutta en keksi syytä.
Vierailija kirjoitti:
Tunti-pari per olut ja yhtä enempää en juo kerralla kuin joskus harvoin eli sanoisin että noin 20 tuntia jakaantuneena kahdelle viikolle.
Herää ihan oikeasti kysymys, että miksi kukaan joisi 14 olutta. Neljätoista! Jano lähtee jo sillä ensimmäisellä ja jos humalaan haluaa niin eiköhän silloin kannata juoda jotain vahvempaa.
Tämä!
Oluesta tulee vaan helvetillinen pöhnä, ja jos sitä kiskoo päivittäin tölkkikaupalla - kuten moni tuntuu tekevän - näkee pöhötyksen naamasta. Yksi olut saunassa tai makkaran kyytipoikana per ilta, eikä yhtään enempää. Vuosikulutus itsellä noin 5-10 puolen litran tölkkiä III-olutta.
48 tuntia menisi, jos ovat 0,33 l ja sisältävät alkoholia.