Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä hyväksyä oma rumuus?

Vierailija
23.06.2021 |

Elämä on aika kurjaa 23vnä rumana naisena. On toki paljon muita asioita, mitkä ovat hyvin ja tärkeämpiä, mutta kuitenkin tämä rumuus pilaa elämäni. Taas tapailema mies päätti ilmoittaa, että hän seurustelee tätä nykyä ja tahallaan jätti aluksi ilmoittamatta minulle, koska olen kuulemma niin ällöttävä. Hygieniasta ei johdu, vaan naamasta. Vartalokin on hoikka ja treenaan paljon salilla mutta eipä tämäkään näytä miehille kelpaavan, naama pilaa kaiken. Enkä minä voi heitä tästä syyttää, miksi olla ruman kanssa jos voi valita kauniin. Mutta miten tästä eteenpäin voisi yrittää sisäistää ja hyväksyä sen, että olen ruma ja kelpaamaton eikä sille vaan kerrassaan voi mitään? Valitettavasti luonteen hyvyys ei riitä poistamaan sitä selvää etovuuden ja inhon osoitusta, mitä jatkuvasti kohtaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jokaisen miehen ihannenainen:

- maskuliiniset kasvot eli kapeat, näkyvä leuka, iso pitkä nenä ja isot silmät

- todella laiha täysin rasvaton, luinen kroppa ja sen lisäksi A-kupin tai ihan maksimissaan B-kupin tissit. Isot tissit käy vaan jos ne on silikonit.

- luonteen pitää olla hiljainen ja alistuva.

Vierailija
22/23 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- todella laiha täysin rasvaton, luinen kroppa ja sen lisäksi A-kupin tai ihan maksimissaan B-kupin tissit. Isot tissit käy vaan jos ne on silikonit.

Hyi. En edes naapurin melalla.

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yök.