Kuinka nopeasti ootte saanut raskauskilot karistettua synnytyksen jälkeen?
Ja muutama muu kysymys...
Paljon kiloja tuli kokonaisuudessaan? Ikäsi? Imetitkö? Laihdutitko varsinaisesti? Kiitos :)
Kommentit (14)
Molempien lasten kohdalla olin viikossa vanhoissa mitoissani. Ikää ollut tuolloin 21v. ja 25v.
Esikoisen kohdalla painoa tuli kaikkiaan 20 kiloa, kuopuksen 16kg.
En imettänyt.
Voihan kateus... Kunpa itsekin olisi palautunut yhtä hyvin :) Maha on edelleen tuollainen löllö pömppö.
Tähän aikaan täällä on vain lapsettomia?
Ehkä puoli vuotta (+18kg)... Tavoitepainossani olin kuitenkin vasta vuoden kuluttua, kun en viitsinyt imetyksen alkuvaiheilla pahemmin laihdutellakaan.
165/55, ikää 28. Hyvä näin.
Tässä ne kilot löllyy edelleen ja viimeisimmästä synnytyksestä kohta 7 vuotta. Minkäs teet kun ruoka maistuu liiankin hyvin...
Painoa 85 kg, 168 senttisessä varressa. Auts.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:28"]Oottepa hoikkia!
[/quote]
Oho en huomannut nro 7 vastausta.
Mulla tuli 15kg ja nyt on lähtenyt 17kg. Oon 27v. ja kolmas lapsi, synnytyksestä reilu 2kk ja imetän. Kakkonen syntyi, kun olin 22v. Silloin kiloja tuli 16 ja puolessa vuodessa lähti 23kg, en imettänyt.
Mulla tuli ekasta 30 kg ja kesti 1,5v. Että olin täysin omassa painossa, viimeiset viisi kiloa lähti vasta kun lopetin imettämisen. toisessa tuli joku 25kg ja lähti vuodessa. Kyllä tein molemmilla kerroilla ruokaremontit jolloin pienensin annokseni lasten annoksiin ja sellaisia ne nytkin jos haluan olla tämän painoinen 53kg 160cm lisäksi jätin aamupalan ja välipalan pois. Iltaisin syön yhden leivän kahden sijaan ja mehua en enään.
Ja olin ekassa 24v ja nyt tokassa 28v
Molemmista jäi sairaalaan 10kg (isohkoja vauvoja), ekasta lihoin 14 kg, jälkitarkastukseen mennessä oli kilot pois, tokassa raskaudessa olin valmiiksi lihavampi ja laihduin koko raskauden aikana 3kg, ja raskauden jälkeen yhteensä 20kg. Molempia imetin, ja söin imetysaikana ihan mitä halusin. Nykyään olen normaalipainoinen.
Ekassa painoa tuli 20kg ja 12kg jäi synnärille.. 3kg on tippunut itsestään. Pitäis vielä se 5kg tiputtaa.
Synnytyksestä on tosiaan 1,5kk
En imetä ja ikää on 23
12kg tuli jäi sairaalaan, lihoin esikoisen vauva aikana yli 5kg ja sit sain toisen lapsen, painoa tuli vähemmän kun jo painoin "liikaa.
imetin ja aina kauhee nälkä.
Nyt ruokavalio muutoksella ja pikkasen lisää likuntaa nin painoa pudonnut 10kg.
Mulla esikoinen kyseessä...Oon 24v ja vauva kohta 2kk...
Painan nyt 62kg (170cm) ja toivoisin vielä muutaman kilon pois...lähteeköhän imettämällä? Yhteensä paisuin raskauden aikana n. 12 kg...
Nyt tää sama paino ollut nyt synnäriltä asti...ahdistaa kun vaatteet ei mahdu päälle :(