Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi plussakorttialennukset on aina niin naurettavia? Tyyliin normaalihinta 1,59€, plussakortilla 2 kpl 3€.

Vierailija
23.06.2021 |

Tuollaiset "alennukset" tuntuu lähinnä v-ttuilulta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä plussakortilla voi saada monta kymppiä alennusta per tuote. Ei noita naurettavia alennuksia pidä ostaakaan.

Vierailija
2/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kassalla tulee monesti tosi "riemastunut" olo, kun vilauttaa Plussa-korttia, ja loppusaldo laskee tyyliin 20 senttiä. Edes ne palautukset eivät ole mitään huikeita, joka toinen kuukausi tulee joku viiden euron plussaraha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden tarkoitus ei ole antaa asiakkaille alennuksia, vaan seurata ostokäyttäytymistä.

Vierailija
4/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka alennukset ovat ihan tuntuvia.

Vierailija
5/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat yli 5 % alennusta, niin se on ihan hyvä. Sitä paitsi voit mennä toiseen kauppaan, jos ei kelpaa.

Vierailija
6/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus jätän tarvitsemani tuotteen ostamatta, kun mua hävettää vaan liikaa jat ella että kassa luulee mun ostavan sen kaksi jogurttipurkkia kerralla 5 sentin alennuksen takia, eikä siksi että satun vain tarvitsemaan useamman purkin.

Vierailija
7/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus jätän tarvitsemani tuotteen ostamatta, kun mua hävettää vaan liikaa jat ella että kassa luulee mun ostavan sen kaksi jogurttipurkkia kerralla 5 sentin alennuksen takia, eikä siksi että satun vain tarvitsemaan useamman purkin.

...ajatella...

Vierailija
8/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa ei ole kiinnostunut siitä mitä sinä ostat, tekee vaan omaa työtään

Vierailija
9/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään alennus ole OIKEASTI alennus.

Lähtökohtaisesti tuotteet myydään katyeella, ja jopa tarjouksessa olevista kauppa tekee voittoa.

Pääosin meille siis myydään ylihintaista tavaraa.

Alennus kuin alennus on ns sisäänheittotuote, jonka innostamana asiakkaat tulevat ostamaan myös täyshintaista kamaa

Vierailija
10/15 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
11/15 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut mitään päivittäistavarakaupasta alennusten vuoksi, vaan enemmin yllättynyt sitten vasta kassalla. Säästöä vahingossa.

Vierailija
12/15 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennuksen määrä riippuu alkuperäisestä katteesta. Jostain Pirkka halpissarjalaisesta on vaikeampi puristaa alennuksia kuin brändituotteesta.

Vierailija
13/15 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassa ei ole kiinnostunut siitä mitä sinä ostat, tekee vaan omaa työtään

Ja vaikka kassa ajattelisi mitä, niin mitä välii.

Vierailija
14/15 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti tuotteet myydään katyeella, ja jopa tarjouksessa olevista kauppa tekee voittoa.

Alennus kuin alennus on ns sisäänheittotuote, jonka innostamana asiakkaat tulevat ostamaan myös täyshintaista kamaa

Onkin aika ihmeellistä, että kauppa ei olekaan mikään hyväntekeväisyysjärjestö vaan voittoa tavoitteleva yritys.

Vierailija
15/15 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No "ylihintainen" nyt on vähän vaikea sana, niin se markkinatalous ja yritykset toimii, että ne tuottavat voittoa omistajilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän