Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka panee montaa naista?

Vierailija
18.06.2014 |

Millainen ihminen kyseessä, jolla on useampi nainen kierroksessa? Ei taida ainakaan arvostaa naista pätkän vertaa...?

Olen hairahtunut tällaiseen tyyppiin, tiedän että hänellä on ainakin kaksi naista lisäkseni. Ellei useampikin, kuka tietää... Olen ihastunut jollain tasolla tähän mieheen enkä pääse hänestä irti vaikka minua loukkaakin ajatus siitä että hän panee muitakin lisäkseni. 

Mietin, leikkiikö hän meidän naisten tunteilla, käyttääkö meitä hyväkseen vai mitkä hänen motiivinsa ovat...? Ja kuinka ylipäätään pystyy olemaan monen naisen kanssa? Vertaakohan hän meitä keskenään...?  Miehet vastatkaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, se tekee vaan nannaa :)

Vierailija
2/5 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannaa? Millä tavalla muka? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies on täys paskiainen. Käyttää tilannetta hyväkseen kun voi panna montaa eri pillua. Itseänikin tällainen yökötys ahdistelee tekstarein lähes joka päivä, mutta pysyn lujana. En halua mitään tauteja, kun näin yhden miehen muista naisista, ihan huoran näköinen pillunaama.

Vierailija
4/5 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tilanteeseen ajautuu helposti, jos kukaan naisista ei ole tarpeeksi mielenkiintoinen vakavaa suhdetta ajatellen. Voi aina fiiliksen mukaan valita sopivan seuralaisen ja onhan se hauskaa, kun seksi ei ole samanlaista joka päivä. 

Tulet varmasti jätetyksi jossain vaiheessa, jos et älyä lopettaa säätämistä itse.

t. Mies (ex-pelimies, nykyään onnellisesti naimisissa)

Vierailija
5/5 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:28"]

Tuohon tilanteeseen ajautuu helposti, jos kukaan naisista ei ole tarpeeksi mielenkiintoinen vakavaa suhdetta ajatellen. Voi aina fiiliksen mukaan valita sopivan seuralaisen ja onhan se hauskaa, kun seksi ei ole samanlaista joka päivä. 

Tulet varmasti jätetyksi jossain vaiheessa, jos et älyä lopettaa säätämistä itse.

t. Mies (ex-pelimies, nykyään onnellisesti naimisissa)

Näin se menee, olet pelkkä reikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän