Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten kumppanuus komeiden miesten kanssa päättyy aina eroon

Vierailija
23.06.2021 |

Kiira Korpi seuraavana.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyh. Mun enoni ovat olleet jo yli 40 vuotta naimisissa samojen naisten kanssa, vaikka nuorina ja vielä vähän vanhempinakin vielä olivat tosi hottiksia.

Eivät olleet ja nyt ovat jo kurttuisia pappoja eikä vaihtaminen onnistu ja ne naisetkin katselevat nuorempia ja komeampia.

Vierailija
42/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira Korpea on pidetty huippukaunottarena,joten voisi sanoa, että jos menee naimisiin Suomen kauneimman naisen kanssa, se päättyy eroon, ellei mies jaksa pysyä ihanana ja huomioida naista samalla lailla kuin ennenkin.

Kiira Korpi menettää siis enemmän kuin kukaan Suomalainen nainen kun rusinoituu mikä on jo alkanut. Komea mies vaihtoi nuorempaan ja nyt olisi raakkia tarjolla tavallisille suomipojille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Komean miehen kanssa yhdessä kohta 30v. Ehkäpä Kiiran miehessä oli jotain muutakin ”vikaa” kuin komeus.

Miehesi ei ole komea.

Vierailija
44/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeille riittää ottajia.

Kiiran mies vaihtoi nuorempaan. Liha on pilalla kolmenkympin jälkeen ja Dannyn Helmi on paljon nuorempi ja kauniimpi kuin Kiira.

YTM käyttää naista tämän ollessa nuori ja sitten raakkaa.

Vierailija
45/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuossa enemminkin tavismiehen liitto kauniiseen naiseen päättynyt eroon? Toki minulla ja ap:lla voi olla erilainen miesmaku.

Hauskaa itselleen valehtelua:D Komea mies pisti ikääntyvän naisen vaihtoon.

Vierailija
46/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen on palstamies?

Entä palstanainen?

Vierailija
47/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puoliksi meni oikein minun kohdallani. Eka mies oli pitkä, tumma ja komea, mutta ei meillä oikein ollut mitään yhteistä, erottiin lopulta sulassa sovussa. Nykyinen on myös huomiotaherättävän komea ja yhdessä on oltu jo 20 vuotta. 

Yleensä en edes kiinnostu klassisen komeista miehistä, vaan enemmän iskee sellaiset persoonallisen näköiset miehet.  Valitettavasti ne taas ei kiinnostuneet meikäläisestä koskaan, miksikähän.  Komeille miehille olen jotenkin immuuni. On tietysti mukavaa jos mies on komea, mutta ihan muut syyt pitävät liiton hyvänä.

Vierailija
48/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea ja minä kaunis ja ei ainakaan vuosikymmenien jälkeen olla eroamassa💖