Naisten kumppanuus komeiden miesten kanssa päättyy aina eroon
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vauva palstan mammojen mielestä mallimies on tavis. Ei ihme että olette yksin=D
On se minulle tavis. Ensimmäinen poikaystäväni oli aikoinaan malli ja niin on nykyään aviomiehenikin.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kyllä miehet ymmärtää aina mallien Kauneuden päälle. Esim.Saimi Hoyer on kaikkien miesten mielestä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se minulle tavis. Ensimmäinen poikaystäväni oli aikoinaan malli ja niin on nykyään aviomiehenikin.
Samoin mun toinen poikaystävä ja aviomies voisi olla, mutta ei halua.
Jos pariskunnan osapuolten välillä on iso ero ulkonäkötason suhteen, niin uskon että se lisää eron todennäköisyyttä.
Kiira Korpi ON tavis.
Kumppanuus päättyy aina eroon, kun jompikumpi löytää rakkauden.
Kumppanuushan on ystävyyttäkin alempitasoista.
Yhtiökumppanit esim. harvoin rakastavat toisiaan...
Jaa, no keitä ne sitten ovat ne kaikki niin monet komeat avioimiehet?
Komeat aviomiehet ja perheenisät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallihan voi olla kuka vaan.
Kehitysvammaisiakin on malleina.
Vanhuksia on malleina.
Jopa kahvipannuja.
On malleina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuossa enemminkin tavismiehen liitto kauniiseen naiseen päättynyt eroon? Toki minulla ja ap:lla voi olla erilainen miesmaku.
On tuo mieskin minusta enemmän kuin tarvis. Hyvin samantasoinen pariskunta mun silmiin. Tosin mun silmissä Kiira ei koskaan ole ollut mikään superkaunotar, vaan myös sarjaa ihan kaunis.
Siksi käytin sanaa nätti.
Ja jos tuo mies on malli niin hän on varmaan pitkä ja ryhdikäs ym. mitä vaatehenkareilta nyt vaaditaankaan. Naama ei hätkähdytä.
Kiiran mies on entinen malli. Nykyään työskentelee Tom Fordilla "Responsible for TOM FORD’s directly operated Made to Measure business in North America."
Komeus on makuasia, kuka katsoo ja mistä kulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Äsken piti otta köyhä mies ja nyt ilmeisesti sitten rumakin.
Onko tämäkin tasa-arvokysymys?
Taidan jatkaa sinkkuna, jos näin on.
Sähän ymmärrät että olet sinkku koska et kelpaa niille jotka sinä kelpuutat.
Mutta joo, pysy rauhassa sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Piti googlettaa kenestä Kiira Korpi eroaa, eikä tuo mies ole minusta mikään erityisen komea. Tavis. Kiira on kyllä nätti, ei mikään tusinanaama kuten hailakkapiirteiset suomalaiset kaunottariksi tituleeratut blondit yleensä.
Työskentelee mallina eikä taida mennä "pluskoon miesmallista"
No mutta tavis, iloinen uutinen kaikille taviksille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti googlettaa kenestä Kiira Korpi eroaa, eikä tuo mies ole minusta mikään erityisen komea. Tavis. Kiira on kyllä nätti, ei mikään tusinanaama kuten hailakkapiirteiset suomalaiset kaunottariksi tituleeratut blondit yleensä.
Tuo mies on työskennellyt mallina Milanossa eli varmasti on ihan tavis
Vähän naurahdin kans. Harvoinpa noin komeita miehiä tulee ainakaan täällä Suomessa vastaan. Enpä muista onko tullut koskaan.
Suomalaiseksi mieheksi tuo mies on kasvoiltaan komeahko mutta espanjalaiseksi ihan tavis. Tuossa Espanjan jalkapallojoukkueessa on muutama paljon komeampi ja he tuskin ovat maajoukkueessa ulkonäkönsä vuoksi.
Nää samat mammat jotka kutsuu tuota miestä tavikseksi valittaa instabeibeistä ja miesten harhoista?
Siitä sen näkee että vaikka olisi kuinka kaunis nainen, jossain on mies joka on saanut tarpeekseen siitä.
Huh, onneksi minun komea mieheni ei tiennyt tuota "sääntöä" ja eronnut. Vaan kuoli 40 vuoden yhteiselon jälkeen.
Mutta hei, ilon kautta. Komeiden miesten kumppanuus miesten kanssa ei pääty eroon. Eli vain keskenänne poijat 😘
Missä sanottiin että mies halusi erota? Nuohan ovat aika nuorena menneet ja eri kulttuureistakin, syyt ovat varmaan jossain ihan muuss akuin ulkonäössä. Molempien taso on korkea.
Kiira Korpea on pidetty huippukaunottarena,joten voisi sanoa, että jos menee naimisiin Suomen kauneimman naisen kanssa, se päättyy eroon, ellei mies jaksa pysyä ihanana ja huomioida naista samalla lailla kuin ennenkin.