Naisten kumppanuus komeiden miesten kanssa päättyy aina eroon
Kommentit (48)
Pyh. Mun enoni ovat olleet jo yli 40 vuotta naimisissa samojen naisten kanssa, vaikka nuorina ja vielä vähän vanhempinakin vielä olivat tosi hottiksia.
Jaahas. Komean miehen kanssa yhdessä kohta 30v. Ehkäpä Kiiran miehessä oli jotain muutakin ”vikaa” kuin komeus.
No, ottakaa sitten vähän rumempia miehiä!
Eiku, ai nii...ei kelpaa.
Eikös tuossa enemminkin tavismiehen liitto kauniiseen naiseen päättynyt eroon? Toki minulla ja ap:lla voi olla erilainen miesmaku.
Äsken piti otta köyhä mies ja nyt ilmeisesti sitten rumakin.
Onko tämäkin tasa-arvokysymys?
Taidan jatkaa sinkkuna, jos näin on.
Mieluummin pari vuotta komean ja kivan kanssa kuin loppuelämä ruman ja ikävän.
Niin että Kiirankin olisi pitänyt valita ennemmin palstamies?
Muustakin tuleee sellanen ettei ainakaan alisteta enäää. Moottoorisahalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin että Kiirankin olisi pitänyt valita ennemmin palstamies?
Tietenkin, miksi edes kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Muustakin tuleee sellanen ettei ainakaan alisteta enäää. Moottoorisahalla.
KAsvokiruurgiani suoritan itse moottorisahaalllani.
Saattaa olla lapsenteko/lapsettomuus syynä. Toinen haluaa/ pystyy ja toinen ei. Villi veikkaus.
Piti googlettaa kenestä Kiira Korpi eroaa, eikä tuo mies ole minusta mikään erityisen komea. Tavis. Kiira on kyllä nätti, ei mikään tusinanaama kuten hailakkapiirteiset suomalaiset kaunottariksi tituleeratut blondit yleensä.
Mehän emme eron syytä tiedä, mutta arvuutella toki voimme.
Muistan, kun tämä pari meni naimisiin, niin jo silloin ajattelin heidän olevan jotenkin eri paria. Enkä nyt tarkoita ulkonäköä! Eli heidän erouutisensa ei säväyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Piti googlettaa kenestä Kiira Korpi eroaa, eikä tuo mies ole minusta mikään erityisen komea. Tavis. Kiira on kyllä nätti, ei mikään tusinanaama kuten hailakkapiirteiset suomalaiset kaunottariksi tituleeratut blondit yleensä.
Tuo mies on työskennellyt mallina Milanossa eli varmasti on ihan tavis
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuossa enemminkin tavismiehen liitto kauniiseen naiseen päättynyt eroon? Toki minulla ja ap:lla voi olla erilainen miesmaku.
On tuo mieskin minusta enemmän kuin tarvis. Hyvin samantasoinen pariskunta mun silmiin. Tosin mun silmissä Kiira ei koskaan ole ollut mikään superkaunotar, vaan myös sarjaa ihan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo mieskin minusta enemmän kuin tarvis. Hyvin samantasoinen pariskunta mun silmiin. Tosin mun silmissä Kiira ei koskaan ole ollut mikään superkaunotar, vaan myös sarjaa ihan kaunis.
Siksi käytin sanaa nätti.
Ja jos tuo mies on malli niin hän on varmaan pitkä ja ryhdikäs ym. mitä vaatehenkareilta nyt vaaditaankaan. Naama ei hätkähdytä.
Vauva palstan mammojen mielestä mallimies on tavis. Ei ihme että olette yksin=D
Ei aina. Itse olen mallimiehen kanssa onnellisesti yhdessä jo 25. vuotta. On nykyään sellainen Dressmannin mallin näköinen :)
Myös naisten kumppanuus tavismiesten sekä rumien miesten kanssa päättyy eroon.