Kiira Korpi ja mies: ero
Kommentit (941)
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän Kiiraan saa yhteyden
Eronnut M38, pari lasta löytyy vuoroviikoin
Pekka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko toinen halunnut lapsia ja toinen ei ? Tuli jotenkin ekana mieleen, että heillä ehkä erilaiset toiveet tulevaisuudesta.
Miksi kukaan menis naimisiin jos di lapsiakaan halua. Mitä jörkeä siinä laillisesti sitoutumisessa sillon on?
Minusta lasten tekeminen on ainoo edes hitusen järkevä syy laittaa munat samaan koriin laillisesti, miksi lapsettomina pysyvät menisivät naimisiin.
Minä menin toisiin naimisiin 45v, vaikka lastentekoikä oli jo ohi.
Pakko sanoa, että on joku"Pekka" kun ex lemmenlomalla...
Ei hänestä saa puhua kun on paremmista piireistä.
Eipä kauaa mennyt kun Kiira löysi uuden ja on rakastunut. Kuka on tämä Pekka?
Luulen että Kiira on ottanut itselleen kissan tai koiran jonka nimi on Pekka. Hän sanoi sen jotenkin ilkikurisesti että "Pekka ei ole urheilupiireistä" :D
Yleensä ei kerrota noin suorasukaisesti. Kyllä se täytyy olla Pekka ja mies samassa persoonassa. Mikä ammatti???
Vähän liian sopivasti tuli tämä Pekka, kun lehdissä puhutaan exän uudesta espanjattaresta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Kiira on ottanut itselleen kissan tai koiran jonka nimi on Pekka. Hän sanoi sen jotenkin ilkikurisesti että "Pekka ei ole urheilupiireistä" :D
Mutta sanotaanko, että on sitten löytänyt uuden kumppanin? Yleensä lemmikeistä ei puhuta kumppaneina vai Iltasanomat ovat kuvitelleet omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Putkimies?
Jos on rikas putkimies, ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Putkimies?
Töpöhäntä.
Mieheen rakastunut. Ei kauaa mennyt kun uuden löysi. Kuka on Pekka??????
Vierailija kirjoitti:
Onko seiskassa ollut????
https://www.seiska.fi/kotimaa/seiska-paljastaa-tallainen-on-kiira-korve…
pankkialall, pääkaupunkiseudulta, 70-luvulla syntynyt
Pekka Le..... löytyyy instan seurattavista
Naimanaamat ja samanlaiset rillitki
kuvassa Esa Saarinen, Pipsa, Kiira ja Pekka, , Pekan koulutus todennäköisesti KTM, pankkialalla ellei sitten juristi
Miksi ketju aiheesta poistettiin
😡