Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

persoonallinen katumuoti

Vierailija
23.06.2021 |

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008072728.html

Olihan tämä Päivän Huumoripläjäys:

-löytyy yli-ikäinen erilainen nuori, joka 'siis niinku pukeutuu miten niinku haluu, mä en välitä mitä ihmiset ajattelee' - ja pukeutuu kuin geneerinen menneiden vuosien hipsteri, eikä erotu geneerisistä menneiden tai nykyisten aikojen hipsuista mitenkään

-hoono soomi-tyttöjä, jotka kertoo kuinka Suomessakin nyt uskalletaan ja vapaudutaan. Siis mitä? Itse olin nuori 80-luvulla ja silloin oli paitsi paljon alakulttuureita, jotka näkyivät katukuvassa paljon enemmän kuin nykyään, niin myös tavisten muoti oli erittäin värikästä verrattuna nykykonservatismiin: muistan omanneeni mm. keltaiset, oranssit, vihreät ja punaiset kesäfarkut niiden valkoisten, harmaiden, sinisten ja mustien rinnalla

-tuontitavara (toimittajien on pakko saada näihin Suomen mustan väestön (alle prosentin koko väestöstä) mielipide, jotta olisi korrekti) sanoo puolestaan pukeutuvansa 'amerikkalaisittain', 'kun amerikka on keskipiste, kaikki seuraa ja matkii sitä'. Ahah. Eikö se nyt olekaan paha paikka mustalle tyypille, valkoisten rsistien luoma epäoikeudenmukainen pskavaltio, niin kuin blm tuntuu asian määrittelevän? Ai se siis kelpaa sittenkin? Ja se 'amerikkalaisittain' pukeutuminen? Samaa geneeristä merkkivaattetta kuin muillakin nuorilla, persoonallisuudesta ei häivääkään.

Missä on oikeasti persoonallisesti pukeutuvat tyypit? Onko ne mummulassa ja puoliukkilassa? Vai suljettu houruinlaitoksiin pois silmistä kuleksimasta? Nyt ainoastaan tuo päästä varpaisiin kukkakuosiin pukeutunut tyyppi erottui edes jotenkin. Vielä kun lisäisi hunajaisen hajuveden, niin saisi asunsa täydennyksesi mehiläis-, ampiais- ja kimalaisparven. Se olisikin jotain!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi