Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku autoileva kertoa mikä olisi hyvä summa maksaa kyydistä..

Vierailija
18.06.2014 |

Jos matka on n.180km yhteen suuntaan? En itse autoile ja ei ole pyydetty korvausta kyydistä, mutta olisi hölmöä olla tarjoamatta edes. Eikä osaa itse yhtään arvioida sopivaa summaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAtso paljon maksaa busilla/junalla ja ainakin puolet siitä.

Vierailija
2/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meno-paluun olet kyydissä niin maksaisin 30e total ellei teitä kyyditettäviä ole useampi, silloin 20e olisi riittävä. Ja jos matkalla pysähdytte tarjoaisin kahvit pysähdyksen yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela korvaa 0, 20 € / km. Joten 36 € / 180 km.

Vierailija
4/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi riippuu ja roikkuu. Jos joku tulisi mun kyytiin matkalle, jonne itsekin menen, mulle kyllä yhdestä kerrasta riittäisi ihan että kahvit tarjoo kun pysähdytään. Toisaalta itse olen ihan erilainen: Nun tuttu otti 400 km matkalta kympin kun väkisin tyrkytin ja minusta se oli ihan liian vähän. Pääsääntöisesti sanon, että jos junallakin pääsisi, niin vähän vähemmän kuin junakyyti maksaisi. Minusta junassa matkustaminen on mukavampaa kuin henkilöautossa, joten maksasin lähinnä vain ajansäästöstä. 

Vierailija
5/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heittäisin yhteensä 20 euroa jos kuski joka tapauksessa menis samaan kohteeseen. Jos sua lähtee varta vasten käyttään 180 km päässä, niin sit ehkä vaikka 40 euroa tms... Mun oma auto esim. vie sadalla kilsalla noin 8-10 eurolla bensaa...

Vierailija
6/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuski menee samaan kohteeseen. Kiitokset vastauksista, tää selvensi jo vähän. :) -ap

Vierailija
7/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:00"]

Kela korvaa 0, 20 € / km. Joten 36 € / 180 km.

[/quote]

Miksi Kela korvaa jotain kilsoja jollekin???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän