Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko sinullekin Turun suunnalla asuva työtön kutsu Ugin autotehtaalle?

Vierailija
18.06.2014 |

Mietin vain, että onko noita viestin saajia mitenkään karsittu vai lähettääkö TE-toimiston tuon kaikille?

Itse olen liikuntarajotteinen, eikä minua takuulla otettaisi autonrakentajaksi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on teatteri-esitys. Tuskin kukaan kutsutuista tulee saamaan töitä. Oikeitakin hakijoita on moninkertaisesti avoimiin paikkoihin nähden.

Vierailija
22/34 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tuli, mutta en aio osallistua. 

Tarjolla on vuorotyötä joka ei mulle sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:44"]Turku-Uki väli ei kyllä ole lähellekään 100 km vaan n. 70 km. Työssäkäyntialue on nykyään 80 km.

[/quote]

Minulla siis se sata kilsaa Ukiin. En asu Turussa, vaan lähempänä Forssaa. Matkan katsoin google mapsista, joka matka-aikaa laskiessaan olettaa että tietä voi ajaa nopeusrajoituksen mukaan. Yläneentietä ei ihan koko matkaa pysty ajamaan niin kovaa, ei siis ainakaan ennen näitä parannuksia pystynyt. Joten todellinen ajoaika on siis pidempi kuin 1,5 tuntia. Ja kyllä, oma alani ei liippaa läheltäkään autonrakennusta, ja ansiosidonnaiseni on niin suuri, etten ihan mitä tahansa työtä ota vastaan.

Toisaalta jos lähempänä olisi esim. erikoismyyjien paikkoja vapaana, hakisin heti! Vaikka tuloni putoaisi roimasti omaan alaani verrattuna.

Vierailija
24/34 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:44"]Turku-Uki väli ei kyllä ole lähellekään 100 km vaan n. 70 km. Työssäkäyntialue on nykyään 80 km.

[/quote]

Minulla siis se sata kilsaa Ukiin. En asu Turussa, vaan lähempänä Forssaa. Matkan katsoin google mapsista, joka matka-aikaa laskiessaan olettaa että tietä voi ajaa nopeusrajoituksen mukaan. Yläneentietä ei ihan koko matkaa pysty ajamaan niin kovaa, ei siis ainakaan ennen näitä parannuksia pystynyt. Joten todellinen ajoaika on siis pidempi kuin 1,5 tuntia. Ja kyllä, oma alani ei liippaa läheltäkään autonrakennusta, ja ansiosidonnaiseni on niin suuri, etten ihan mitä tahansa työtä ota vastaan.

Toisaalta jos lähempänä olisi esim. erikoismyyjien paikkoja vapaana, hakisin heti! Vaikka tuloni putoaisi roimasti omaan alaani verrattuna.

[/quote]

Ainiin, eikä tunti suuntaansa ole mikään mahdoton työmatka, kyllä sen ajaisin mukisematta. Mutta koska en ole niin rahantarpeessa, eikä paina asuntolaina, ja muihin kuluihini riittää säästöni vallan mIniosti, en todellakaan lähde noin kauas töihin. Älkää eläkö yli varojenne, kun olette työelämässä, niin työttömyyden kohdatessa ei tarvitse tarttua ihan paskahommiin...

Vierailija
25/34 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epistä! Ja mun täysi-ikäinen poikani lähtee täältä Kotkasta asti hakemaan ko. paikkoja. Matkasta viis, saahan niitä vuokra-asuntoja ja voihan sitä muuttaa, mutta tietysti omat ongelmat on lähteä ajamaan jotain työhaastattelua varten puolen Suomen halki vieraisiin paikkoihin... varsinkin jos ei niitä töitä edes saa...=(. Mutta olisi tosi hienoa jos saisi!

Vierailija
26/34 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:57"]

Ei voi millään olla pakollinen, mullekin tuli ja työmatka sata kilsaa suuntaansa ja aikaa puoltoista tuntia, koska iso osa matkasta huonokuntoista pikkutietä.

[/quote]

Huonokuntoista pikkutietä? Et ole tainnut paljon ajella Varsinais-Suomen pohjoispuolella.

[/quote]

Niin, mä asun Varsinais-Suomen pohjoisosissa. Kokkeileppa ajella Yläneentietä joka päivä päästä päähän molempiin suuntiin... Tosin nythän siellä on tienparannustyöt ollu käynnissä, en oo ajellu sitä tietä niiden jälkeen.

Vierailija
27/34 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ja mietin että onkohan siis pakollinen?

Vierailija
28/34 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen ottaisi kesälomaretkenä? Ilmainen bussikuljetus Turusta ja ilmainen kierros autotehtaalla (normaalisti tuo maksaa turisteille 8€), kai siellä sentään jotkut pullakahvitkin tarjotaan?

Vierailija
29/34 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pakollinen voi olla, koska kaikki ei edes mahdu mukaan. Pitää ilmoittautua ajoissa.

Vierailija
30/34 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ja vastasin, etten aio osallistua. Minulla alkaa työt elokuun alussa, eikä 100 kilsan työmatkakaan/ suunta oikein hotsita. Vuorotyöstä puhumattakaan

Vierailija
31/34 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?! Ei tullut... Siis sähköposti vai tavallinen etana?

Vierailija
32/34 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upping

Vierailija
33/34 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostikutsu mulle tuli. Ehkä etanapostia heille jotka ei ole ilmoittaneet s-postiosoitettta?

Vierailija
34/34 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako ne nykyään firmoille tuosta työttömien pyörittelystä? Siis ei riitä että normaalisti laittaa paikan auki, pitää kikkailla vielä tuollaisia. Ei ihme että Suomella menee huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi