esiteini-ikäiset pojat ja seksi
Millaista seksivalistusta olette pojillenne pitäneet ja missä iässä? Olen epäillyt pojan ja kaverinsa tänä kesänä olleen kiinnostuneita aiheesta, niin paljon ovat kikattaneet yhdessä ja jotenkin on tullut sellainen fiilis itselle pienistä vihjeitä. Rakastuneitakin ovat pariin tyttöön kuulemma. Tänään avasin pojan huoneen oven kun kaveri oli yökylässä ja omalla pojalla oli pippelinsä seisokissa kädessään. Toista en nähnyt kun olivat puolksi kerrossängyn alla näkymättömissä. Kokeileekohan pojat useinkin yhdessä miten muna toimii? Itse en kyllä muista että olisin jakanut tällaisia asioita kaverieni kanssa... Pojat ovat nyt 11v.
Olen kyllä seksistä omalle pojalle puhunut pienempänä ja ollaan puhuttu erektioista ym. mutta pitäisiköhän pitää uusi keskustelutuokio? Olen eronnut ja en usko ettäisän puolelta paljon tippuu valistusta tämän asian suhteen. Jotenkin poika tuntuu vielä niin pieneltä.
Kyllä minä ainakin itsetyydytin jo tuon ikäisenä, ja ihan normaali minusta tuli. Kai nuo kokeilutkin on ihan normaaleja. Tärkeintä minusta, että tuon ikäisenä ei vielä seksiö harrasta. T. Mies